וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום-לבן בעיניים: 2 צעירים מהצפון יואשמו שירו על הרכב של השכן - בגלל ריב על חנייה

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 14:23

האירוע התרחש בתחילת החודש. על פי האישום, בעקבות הסכסוך על מקום החנייה - פנה אחד הנאשמים לחברו, ויחד הם הגיעו סמוך למקום מגוריו של השכן, וירו על רכבו. מחר צפויה להגיש הפרקליטות כתב אישום

בגלל ריב על חניה: שני צעירים מדיר אל אסד יואשמו מחר (שישי) שירו על רכבו השייך לשכנו של אחד מהם. האירוע התרחש בתחילת החודש, אז, על פי האישום, בעקבות הסכסוך על מקום החנייה - פנה אחד הנאשמים לחברו, ויחד הם הגיעו סמוך למקום מגוריו של השכן, וירו על רכבו.

החודש, בית משפט המחוזי מרכז בלוד קיים דיון בו הוכרז עונשו של ויקטור קטן, בן ה-79 שהורשע ברצח באדישות של אופיר חסדאי בחניון קניון עזריאלי ברמלה לפני 4 שנים, לאחר שנקלע לוויכוח על חניה עמו. בעוד הפרקליטות ביקשה לגזור עליו 20 שנות מאסר, השופט גזר עליו 18 שנות מאסר בניכוי ימי מעצרו. קטן גם ישלם פיצוי בגובה 258 אלף למשפחת חסדאי.

2 צעירים מהצפון יואשמו שירו על הרכב של השכן - בגלל ריב על חנייה.27 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
2 צעירים מהצפון יואשמו שירו על הרכב של השכן - בגלל ריב על חנייה.27 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל
2 צעירים מהצפון יואשמו שירו על הרכב של השכן - בגלל ריב על חנייה.27 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
2 צעירים מהצפון יואשמו שירו על הרכב של השכן - בגלל ריב על חנייה.27 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

הרכב השופטים, ליאורה ברודי, מיכל ברק נבו ומיכאל תמיר נעתר לבקשת סניגורו של קטן, עורך הדין אבי כהן שמייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, כי הנאשם יתחיל לרצות את עונש בסוף חודש יולי וזאת לצורך התארגנויות והגשת ערעור לבית המשפט העליון. השופטת ליאורה ברודי פנתה בסוף הדיון למוניקה, אשתו של ויקטור קטן ואמרה לה כי היא מודעת לקושי הרב וכי היא מקווה שהיא תוכל לעודד אותו.

"קביעת נסיבות העבירה נתנו את דעתנו שהנאשם ירה שתי יריות מטווח קצר, ומצד שני הנאשם היה בחרדה למצבה של אשתו", אמרה השופטת ברודי במעמד גזר הדין. "קבענו שמתחם העונש הוא בין 17 שנות מאסר ל-23 שנות מאסר. אנו ערים למצבו של הנאשם, מצאנו לנכון למקם את העונש בשליש התחתון, בגלל מצבו הרפואי של הנאשם וגילו, ואך ניתן גם משקל לנושא של הרתעת הרבים. בוודאי ששימוש בנשק חם על רקע סכסוך של מה בכך. אין להשלים עם הקלות הבלתי נסלחת שנלקחו חיי אדם".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully