וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאית זרקה עכביש טרנטולה על דיירת שלה במהלך ויכוח

1.7.2024 / 0:09

ריב בין מועמדת למועצת העיר לבין עורכת דין ששכרה ממנה חדר בביתה התדרדר מהר מאוד לאלימות והגיע לשיא בהשלכת עכביש. להגנתה אמרה הפוליטיקאית: "ראיתי הרבה פעמים את הסרט "שכחו אותי בבית". האם הקרב הזה יעזור לה להבחר?

הפולטיקאית מריסה סימונטי מנסה להפוך את האישום בהשלכת עכביש לבדיחה/@marisa.simonetti28

פוליטיקאית מתחילה צולמה מחייכת בתמונת המעצר שלה לאחר שנעצרה כיוון שלכאורה זרקה עכביש טרנטולה חי לעבר אדם ששוכר ממנה דירה במהלך ריב. מריסה סימונטי בת ה-30 מועמדת למקום במועצת מחוז הנפין, אולם כעת היא עומדת בפני כתב אישום בגין תקיפה שכללה השלכת עכביש חי ושלל פריטים אחרים על שוכרת חדר בבית בו היא גרה בעיר אדינה, ממש מחוץ למיניאפוליס, ביום שישי האחרון, כך דיווחה רשת FOX9.

סימונטי אמרה שהשוכרת ג'קי ואסקז שכרה חדר בביתה וסירבה לעזוב. לדבריה היא השכירה מקום לעורכת דין מקומית שהייתה צריכה מקום שקט ללמוד בו לבחינת לשכת עורכי הדין בקליפורניה. לטענתה החוזה נעשה דרך אתר להשכרה לטווח קצר - אך ההסדר ביניהן התפרק תוך פחות משלושה שבועות וואסקז סירבה לצאת כשהחוזה הסתיים. לא ברור האם סימונטי בכלל יכולה להשכיר שטחים מכיוון שהיא לא בעלת הבית, אך בכל מקרה הסיפור הסתיים בצורה שהצחיקה את סימונטי והרבה פחות את ואסקז.

על פי החשד, הריב התפתח כאשר ואסקז התקשרה למוקד המשטרתי 911 כדי לדווח שסימונטי מסיגה גבול בחלקה של הנכס שלה. כשהשוטרים הגיעו, הקורבן לכאורה אמרה להם שסימוניטי השליכה לעברה את העכביש ועוד זבל במהלך הסכסוך. סימונטי, מצידה, טענה שהקטטה פרצה כשהיא האשימה את ואסקז בהיותו פולשת.

"אולי הייתי צריך להזמין אותה לתה ועוגיות?", אמרה סימונטי לתקשורת המקומית לאחר הקרב והשוותה את התקרית לסצנה מחוץ הסרט "שכחו אותי בבית": "הקטע הזה עם הטרנטולה, כמו ב"שכחו אותי בבית" עם קווין מקאליסטר. יש אלמנט של הומור בסרט ההוא. מה הייתי אמורה לעשות?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
תמונת המעצר של מריסה סימונטי. Hennepin County Sheriff’s Office), צילום מסך
תמונת המעצר של מריסה סימונטי/צילום מסך, Hennepin County Sheriff’s Office)

סימונטי בילתה את סוף השבוע שעבר במעצר ושוחררה לאחר דיון בבית המשפט ביום שני. למרות סאגת העכבישים והמעצר היא אמרה שהיא עדיין מתכוונת להתמודד על תפקיד הנציבה של מחוז הנפין. "אני טובה בפתרון בעיות בצורה יצירתית, ובסופו של יום, לא פגעתי פיזית באף אחד", אמרה, "אני אולי קצת לא שגרתית בדרכים שלי לפעמים. כלומר, אני קצת מטופשת. אני לא אדם אלים פיזית, וצפיתי הרבה בסרט "שכחו אותי בבית" כשגדלתי", אמרה סימונטי לרשת NBC. "אם אני מפחדת או נפגעת, אני מנסה לעשות מזה בדיחה. הייתי כל כך מפוחדת ולא ידעתי מה לעשות, אז כן. הבאתי את העכביש".

למרות ההצהרה הזו ושאיפותיה הפוליטיות בדיקה מהירה גילתה שלסימונטי יש היסטוריה של עבירות והיא התמודדה בעבר עם כמה האשמות בבית משפט פלילי ואזרחי. היא הואשמה בין היתר בהונאת כרטיס אשראי בגין חיובים של יותר מ-80,000 דולר בכרטיס האשראי של ארוסה לשעבר שבסוםו של דבר התפשר איתה וביטלה את התלונה. בנוסף, לסימוניטי ולחבר לשעבר נוסף שלה, שהוא גם הוא אבי ילדה, יש צווי הרחקה אחד נגד השני.

לטענתה זה התיעוד שלה "זורקת את הטרנטולה"

היא מנסה לרכב על התהילה - אבל במפלגה לא צחקו

@marisa.simonetti28

Imagine criticizing me but I would never trade places with you….

♬ original sound - Marisa Simonetti
@marisa.simonetti28

?️Comment what you think the spider cost. The correct answer wins the PetSmart gift card ?

♬ original sound - Marisa Simonetti

כעת היא מנסה דווקא להרוויח מ-15 דקות ההתהילה בה זכתה ובפוסטים שלה ברשתות החברתיות השונות היא קוראת לעצמה "משליכת הטרנטולות" ומשתפת סרטונים שלה וקטעים מהסרט "שכחו אותי בבית".

למרות זאת, היא ספגה מכה קשה כשהמפלגה הרפובליקנית הודיעה שהיא חוזרת בה מהתמיכה במועמדותה. רנדי סאטר, יו"ר הרפובליקנים של מחוז הקונגרס השלישי, פרסם את ההצהרה הבאה ביום שישי: "בהתייעצות עם ועדת המינויים שלנו, אני מכריז שהרפובליקנים של מחוז הקונגרס השלישי אינם תומכים או ממליצים על מריסה סימונטי לשום תפקיד נבחר במחוז זה. סימונטי לא משקפת את הערכים שלנו. שהיא מציגה את עצמה כרפובליקנית זה רק מביך את המפלגה.

"לאור המעצר האחרון של מריסה סימונטי בגין תקיפה, יחד עם מידע משמעותי נוסף אודותיה שהגיע לידיעתנו לאחר פגישתנו, ועדת המינויים של מחוז הקונגרס השלישי מושכת את המלצתה הקודמת לגבי מועמדותה", הוא הכריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully