וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: הרגע המפחיד בו אישה נופלת מהליכון וצונחת אל מותה מהחלון

26.6.2024 / 17:41

בתאונה שלא רואים כל יום צעירה מצאה את מותה לאחר שנפלה מההליכון, מעדה וצנחה מחלון הקומה השלישית של חדר הכושר

עלתה על הליכון בחדר כושר - וזה נגמר בפדיחה/TIKTOK

מצלמות האבטחה בחדר כושר תיעדו את הרגע המחריד שבו אישה נזרקה למותה מחלון הקומה השלישית לאחר שנפלה מההליכון. התאונה הטרגית הזו התרחשה ב-18 ביוני בחדר כושר עמוס במערב קאלימנטן, אינדונזיה.

כלי התקשורת המקומיים דיווחו כי האישה האלמונית, שעל פי הדיווחים הייתה בת 22, הגיעה לחדר הכושר עם אחותה והחבר שלה, שהתאמנו בקומה אחרת. דובר המשטרה אמר שהיא השתמשה בהליכון במשך כ-30 דקות לפני שעצרה לנגב את פניה במגבת. לרוע המזל, היא איבדה את שיווי המשקל שלה, ומכיוון שההליכון המשיך לפעול, היא מעדה לאחור ונפלה החוצה מהחלון הפתוח.

בצילומים היא נראית מנסה נואשות לתפוס את מסגרת החלון בקומה השלישית, אך עד מהרה נופלת. על פי הדיווחים, האישה הובהלה לבית החולים אך לאחר מכן מתה מפצעיה, כשהרופאים הכריזו שסיבת המוות הייתה דימום במוחה. לפי הדיווחים, הנתיחה שלאחר המוות גילתה כי היא סבלה מחבלות רבות ופצעים בראשה.

צפו בתאונה הקטלנית

בעקבות התקרית הקטלנית נאלץ חדר הכושר להיסגר למשך שלושה ימים ובעליו נחקרים כעת בגין רשלנות. נציב משטרת פונטינאק, אנטוניוס טריאס קונקורוג'אטי, אמר: "זה קל מאוד שם למישהו ליפול מההליכון ואז ליפול למטה" והסביר שההליכון והחלון הפתוח שמאחוריו היו במרחק של 60 ס"מ בלבד זה מזה, בעוד שהחלון עצמו היה בגובה של רק ​​30 ס"מ מהקרקע.

עוד הדגישו במשטרה כי זכוכיות החלונות היו דקות מדי לבניין רב קומות. הם אמרו שבעוד שמותר לבעלי המקום להשאיר את החלונות פתוחים למטרות ניקיון, לא היו שלטי אזהרה בקרבת מקום ונגרם נזק גם למדבקות המבקשות מהמבקרים שלא לפתוח את החלונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המשטרה תחקור כעת עדים ואנשים החשודים בהשארת החלונות פתוחים ובנוסף אישור ההפעלה של חדר הכושר ייבדק מחדש. בין היתר, המשטרה תחקור מדוע ההליכונים מוקמו מראש עם הגב לחלון. בנוסף, התגלה כי במקום הוצב עובד שתפקידו היה לפקח על ביטחון המתאמנים והוא אמור בין היתר להבטיח שחלונות שנפתחו ייסגרו שוב. אולם לטענת המשטרה, העובד הזה היה בהפסקה בזמן התאונה.

כלי תקשורת זרים יצרו קשר עם רשת מכוני הכושר K-Gym fitness לקבלת תגובה, אולם זו לא התקבלה. בתקשורת המקומית דווח שהנהלת חדר הכושר פרסמה התנצלות בפני משפחת המתאמנת שמתה וסגרו את המקום לשלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully