וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ינגל של הליכוד: רק שרון יביא שלום שישמור עלינו

8.1.2001 / 9:11

במסיבת עיתונאים של מטה ההסברה נחשפו הבוקר גם תשדירי הבחירות של הליכוד המציגים את "ברק שהכזיב"; מטה ברק קורא לשרון "להתחיל לעשות ולהפסיק לשיר"; מילות הג'ינגל מצורפות

מאת אסף לוי

הליכוד חשף הבוקר את ג'ינגל הבחירות של מועמד המפלגה לראשות הממשלה, אריאל שרון. בכירי הליכוד זמזמו את הג'ינגל במסיבת עיתונאים של מטה ההסברה של הליכוד, בה הוצגו גם סיסמאות נוספות של קמפיין הבחירות ותשדירי הבחירות הראשונים של הליכוד.

ואלו מילות הג'ינגל:

רוצים אחדות וביטחון
רוצים מנהיג עם ניסיון
רוצים לחשוב על המחר
לדעת שאפשר
ירושלים לתמיד
עם תקווה ועם עתיד
ישראל רוצה מנהיג
אריאל שרון

פיזמון:

רק שרון יביא שלום
שלום שישמור עלינו
שרון מנהיג לשלום
שלום שישמור עלינו

את הג'ינגל כתבו שלושה קויפירייטרים: אורי לבני, יוסי ירושלמי ורוני אפלבוים. הוא הולחן על ידי הנרי ברטר, שכבר הלחין בעבר ג'ינגלים למערכות הבחירות של הליכוד.

הסיסמה המובילה: אריאל שרון מנהיג לשלום

שלוש הסיסמאות החדשות של קמפיין הבחירות של מועמד הליכוד, שנחשפו הבוקר הן: "שרון שלום וביטחון", "יש לי ביטחון בשלום של שרון" ו"רק שרון יביא שלום שישמור עלינו".

סיסמאות אלו מצטרפות לשתי הסיסמאות שכבר פורסמו "רק שרון יביא שלום" והסיסמה הראשית של הקמפיין: "אריאל שרון מנהיג לשלום".

מטה שרון הציג גם את קליפ הבחירות של הליכוד. מדובר בתשדיר אנטי-ברק מובהק: ראש הממשלה מוצג כמי שאיכזב את בוחריו הן בתהליך השלום, והן בכלכלה. באחת הכרזות הציג מטה שרון סיסמה הדומה מאוד לזו של ישראל אחת "אסור לחזור לימי שרון", אך בגירסת הליכוד נאמר כי "ברק איכזב, ברק צריך להתחלף".

מסיבת העיתונאים של מטה ההסברה של הליכוד נערכת הבוקר באולפני רול בגבעתיים, שם מופקים תשדירי הבחירות של המפלגה.

מטה ברק: במקום להציג תוכנית - שרון עוסק בפזמונים

הלית לוי מוסיפה:

ממטה ברק נמסר בתגובה לג'ינגל של הליכוד כי "הג'ינגל הקליט ביותר לא יעזור לשרון להתחבא מאחורי גימיקים. במקום להציג תוכנית אמיתית מתעסק שרון עם שירים ופיזמונים". בהודעת מטה ברק נאמר עוד כי הם קוראים לשרון להתחיל לעשות ולהפסיק לשיר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully