וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר שוב ביטל הרצאה של שחקן "פאודה" לשוטרים: "מסית נגד ישראל"

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 10:57

הישאם סלימאן הוזמן להרצות באירוע המתקיים במשטרה, בשל מאמצי הארגון לעודד גיוס שוטרים ושוטרות מהחברה הערבית והדרוזית. כשנודע לשר לביטחון לאומי על הנואם, הוא החליט לבטל את השתתפותו. זוהי הפעם השנייה שהוא עושה זאת, כשרק בשנה שעברה התערב בעניינו בהרצאה אחרת

בן גביר מגיב למתקפה של שבתאי: "הוא רוצה להצטרף למחנה קפלן, שיהיה בריא"/מערכת וואלה

הרצאה של השחקן הישאם סלימאן לשוטרים ומתנדבים באגף סיף שהייתה אמורה להתקיים היום (רביעי), בוטלה ברגע האחרון בעקבות התערבות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

השחקן, הידוע בעיקר בשל תפקידיו בסדרות "פאודה" ו-"פאלו אלטו", היה אמור לנאום באירוע, המתקיים בשל מאמצי הארגון לעידוד גיוס שוטרים ושוטרות מהחברה הערבית והדרוזית. הוא יתקיים בכל זאת, ללא סלימאן, במשרדי אגף סיף של המשטרה בקריות ובשיתוף הרשות הלאומית לביטחון קהילתי של משרד השר. בתוך כך, צפויים להשתתף גם רכזים ורכזות שירות לאומי - אזרחי מהחברה הערבית והדרוזית .

ההזמנה לאירוע בו הישאם סולימאן אמור היה להשתתף. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"השחקן ידוע בעיקר בשל תפקידיו בסדרות 'פאודה' ו-'פאלו אלטו'. ההזמנה לאירוע בה רשום סלימאן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

בסביבת השר בן גביר אמרו כי "מי שפוגע בחיילי צה"ל, מסית, מטנף עליהם ופועל נגד המדינה לא צריך להיות מרצה בכנסים של המשטרה והמשרד לביטחון לאומי. השר ימשיך לפעול כדי שאנשים שמסיתים נגד ישראל לא יוזמנו על ידי המשטרה והמשרד לביטחון לאומי".

לפני כשנה, במהלך חודש יולי 2023 הוזמן השחקן הישאם סלימאן להרצות בפני ראשי רשויות מהחברה הערבית בצפון והופק על ידי הרשות לביטחון קהילתי, הכפוף למשרדו של בן גביר שהתערב כבר אז והנחה לבטל את ההרצאה.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
איתמר בן גביר, הישאם סלימאן. יונתן זינדל/פלאש 90, אבי כהן, עיבוד תמונה
"מי שפוגע בחיילי צה״ל לא צריך להיות מרצה בכנסים של המשטרה". בן גביר וסלימאן/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90, אבי כהן

מהמשטרה נמסר: "בשל אילוצי לו"ז הכנס נדחה למועד אחר שיקבע בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully