וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בפיליפינים: ישראלי וארוסתו הדוגמנית נעדרים, רכבם אותר נטוש ושרוף

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 4:25

הפעם האחרונה בה נראו יצחק כהן וג'נבה לופז, מלכת יופי מקומית, היתה לפני 3 ימים. המשטרה פתחה בחקירה, אך בינתיים אין לה קצה חוט. המשפחה בישראל סבורה שבני הזוג נחטפו: "נדרשת עזרה של המדינה להאצת ההליך"

הרכב השרוף בו נהגו יצחק כהן ארוסתו ג'נבה לופז בפיליפינים/ללא

הישראלי יצחק כהן, בן 37 ממצפה יריחו, וארוסתו ג'נבה לופז, דוגמנית ומלכת יופי מקומית בת 27, נעדרים זה שלושה ימים ממקום מושבם בפיליפינים, ולמשטרה המקומית אין קצה חוט שיביא לאיתורם.

אחותה של ג'נבה לופז, ג'וני, היא שדיווחה על היעדרם בשבת, וכן על רכב שנמצא נטוש ועולה באש אחר חצות בליל שבת באזור העיר קפאס, כ-23 קילומוטרים מהעיר אנג'לס בה הם מתגוררים. ברכב שנשרף כליל נמצאו שרידי חפצים אישיים ובהם ארנק של ג'נבה לופז, ותמונה קטנה שלה שסייעה בזיהוי. לופז היא פנים מוכרות בפיליפינים ולפיכך העניין זכה להד תקשורותי נרחב במדינה.

גורמי תקשורת שם אף הם לא הצליחו ליצור קשר עם השניים, גם לא באמצעות הרשתות החברתיות, ודיווחו שהם לא נראו ברשתות ולא עשו שימוש בטלפונים שלהם מאז יום שישי. מפקד תחנת המשטרה באנג'לס, קולונל אמאדו מנדוזה, אישר כי נפתחה חקירה, וכי המשטרה פורקת מצלמות כדי לנסות ולהתחקות אחר עקבותיהם של בני הזוג.

הישראלי יצחק כהן  וארוסתו הדוגמנית ומלכת היופי המקומית ג'נבה לופז נעדרים מזה שלושה ימים בפיליפינים. באדיבות המשפחה
נעדרים זה 3 ימים. יצחק כהן וג'נבה/באדיבות המשפחה
ג'נבה לופז הנעדרת. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לא הצליחו ליצור קשר עם השניים, גם לא באמצעות הרשתות החברתיות". ג'נבה לופז/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

ובינתיים, בארץ, המשפחה מודאגת וחרדה לגורל יצחק וארוסתו. אחיו נתי סיפר כי עודכן בעניין בשבת, כשקיבל טלפון בהול מחברו של יצחק בפיליפינים, שדיווח לו שלא מצא את יצחק בדירתו כשהגיע לאסוף אותו לחופשה אליה היו אמורים לצאת.

ככל הידוע, הוא זומן לאזור העיר הצפונית על ידי מכר עמו היה לו קשר בשנים האחרונות, וזאת כדי לבחון קרקע שתשמש לפירעון הלוואה של כ-40 אלף דולר אותה קיבל מיצחק והתקשה להחזיר. ככל הידוע, המכר עצמו נחקר במשטרה בקשר להיעלמות התמוהה, וכי מסר שהפגישה ביניהם התקיימה, והכל היה בסדר כשעזב את המקום. ואמנם, הוא ציין, שראה רכב לבן ובו ארבעה בני אדם כשעזב שם.

הישראלי יצחק כהן  וארוסתו הדוגמנית ומלכת היופי המקומית ג'נבה לופז נעדרים מזה שלושה ימים בפיליפינים. באדיבות המשפחה
כהן/באדיבות המשפחה
הישראלי יצחק כהן  וארוסתו הדוגמנית ומלכת היופי המקומית ג'נבה לופז נעדרים מזה שלושה ימים בפיליפינים. באדיבות המשפחה
ג'נבה וכהן/באדיבות המשפחה

כהן, שהתגורר בירושלים לפני שעזב את הארץ, ועבד בשיפוצים, עבר לפיליפינים לפני כשש שנים בעקבות הצעת עבודה מחבר. הוא עשה חיל ולאחר זמן פתח בתי עסק משלו, בהם שימור לקוחות, מכבסה, ועסק הלוואות, ובמקביל עשה עסקאות נדל"ן תוך שהיקף עסקיו הלך וגדל, ואפשר לו לסייע גם למשפחה בארץ.

עם ג'נבה הוא במערכת יחסים כארבע שנים, במהלכן היא אף ביקרה פעמיים בארץ. היא אחת המועמדות בתחרות יופי מוטיה פיליפינאס ("תכשיט הפיליפינים") של 2024 המתקיימת בימים אלה והיא מייצגת את העיר סנטו תומס. הנהלת התחרות אף היא הודיעה על היעלמותה.

הישראלי יצחק כהן  וארוסתו הדוגמנית ומלכת היופי המקומית ג'נבה לופז נעדרים מזה שלושה ימים בפיליפינים. באדיבות המשפחה
יצחק כהן/באדיבות המשפחה

"אנחנו באי ודאות עצום", אמר לוואלה האח נתי, "אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלו, תלויים בסיוע של ישראלים ושל ישראל. השגריר דיבר איתנו ופועל בערוצים שלו אבל להערכתנו זה דורש טיפול של מדינה מול מדינה ברמת שר לפחות כדי לתת תאוצה לחקירה, שבינתיים לא עושה רושם שמתקדמת בכלל. החוקרים הגיעו לאיזו מסקנה שההיעלמות לא אירעה במקום בו נמצא הרכב, אלא קודם לכן, במקום אחר. אלא שהיא לא יודעת מתי והיכן". המשפחה סבורה שיצחק נחטף, אך עד כה איש לא התקשר ולקח אחריות על האירוע ואיש לא ביקש כופר.

המשפחה מתכוונת להציע פרס של חצי מיליון פסו פיליפיני (כ-30 אלף שקלים) לכל מי שיביא מידע שיוביל לאיתורו של יצחק כהן, ובמקביל החלה בגיוס כספים להוצאות הגדולות שנדרשות ועוד ידרשו.

מימון ההמונים של המשפחה בסיוע להוצאות חיפושם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully