וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצו לכודים בהצפת ענק בירושלים; הסיבה: פיצוץ צינור מים

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 10:41

לוחמי אש פינו לכודים ממבנים בשכונת עמק בתימנים-עין כרם בעיר, אדם נלכד רכבו וחולץ גם כן. הסיבה, ככל הנראה, צינור מים ראשי וגרם לכמויות מים אדירות לשטוף את הרחובות

תיעוד: חילוץ לכודים משיטפון שהציף שכונת מגורים בירושלים/כב"ה

כוחות כיבוי אש בירושלים חילצו הבוקר (שלישי) לכודים בהצפת ענק בכמה בתים בשכונת עמק בתימנים-עין כרם שבירושלים. בשעות הבוקר המוקדמות, התקבל דיווח על גל מים גדול ושיטפון המציף את בתי השכונה. הכוחות חילצו כמה אנשים, כולל אדם שנלכד ברכב במרכז הזרימה של המים. בשלב הזה, לא ידוע על נפגעים באירוע, או לכודים נוספים. מקור השיטפון הוא ככל הנראה, פיצוץ צינור מים ראשי שנמצא במעלה השכונה, דבר שגרם לכמויות אדירות של מים לזרום אל הבתים והרחובות.

תיעוד: חילוץ לכודים משיטפון שהציף שכונת מגורים בירושלים. קרדיט כב"ה, אתר רשמי
תיעוד: חילוץ לכודים משיטפון שהציף שכונת מגורים בירושלים/אתר רשמי, קרדיט כב"ה
תיעוד: חילוץ לכודים משיטפון שהציף שכונת מגורים בירושלים. קרדיט כב"ה, אתר רשמי
תיעוד: חילוץ לכודים משיטפון שהציף שכונת מגורים בירושלים/אתר רשמי, קרדיט כב"ה

טפסר משנה אלי אדרי מפקד תחנת מרחב "הבירה" שנכח באירוע סיפר: "החל משעות הבוקר המוקדמות, אנחנו פועלים בכוחות גדולים בשכונת "עמק התימנים" בעקבות הצפה וזרימת מים אדירה ששטפו את בתי השכונה. לוחמי האש בסיוע המשטרה, סרקו את הבתים בשכונה, וחילצו כמה אנשים שנלכדו בשיטפון. למרבה המזל, הודות לפעולה המקצועית והמהירה של לוחמי האש ומשטרת ישראל, אין נפגעים באירוע"

מדוברות הגיחון נמסר: "הגיחון, תאגיד המים של ירושלים והסביבה מודיע כי הלילה בסביבות השעה 03:00 התפוצץ צינור המים הראשי המספק מים לירושלים בין שכונת עין כרם לכיוון שדרות הרצל. מיד עם גילוי התקלה יצאו צוותי החירום של התאגיד למקום והחלו בעבודות לתיקון הצינור. יצויין כי העבודות נעשות בתיאום עם עיריית ירושלים, כיבוי אש והמשטרה. אספקת המים לתושבי עין כרם ממשיכה כסדרה, והתיקון צפוי להימשך על פי הערכות כ 24 שעות. כתוצאה מפיצוץ הצינור אין אספקת מים למרכז ציפורי, תאגיד הגיחון דואג לספק מים למקום באמצעים חלופיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully