וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרסום סרטון החטיפה: הפגנה סוערת בירושלים לשחרור החטופים

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 23:43

מכריו של הירש גולדברג פולין, יחד עם אוהדי הפועל ירושלים, הפגינו בקריאה לשחרור החטופים כשעה לאחר פרסום סרטון חטיפתו לשבי, יחד עם אורי לוי ואליה כהן. לאחר שמפגינים עלו על הכביש וחסמו אותו, החלו עימותים על המשטרה במטרה לפנות אותם מהמקום

מכריו של הירש גולדברג פולין מפגינים בירושלים. 24 ביוני 2024/משטרת ישראל

חבריו של החטוף הירש גולדברג פולין, יחד עם אוהדי הפועל ירושלים, הפגינו הערב (שני) מחוץ לקונסוליית ארה"ב בירושלים בקריאה לשחרורו ולשחרור יתר החטופים משבי חמאס. הפגנתם נערכה כשעה לאחר פרסום סרטון חטיפתו של גולדברג פולין לשבי, יחד עם החטופים אורי לוי ואליה כהן.

לאחר שכמה מהמפגינים עלו על הכביש וחסמו אותו, החלה המשטרה לפנות אותם מהמקום.

מכריו של הירש גולדברג פולין מפגינים בירושלים. 24 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
מכריו של הירש גולדברג פולין מפגינים בירושלים. 24 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

הסרטון החטיפה מתחיל כשהמחבלים נראים יורים לתוך המיגונית. מאוחר יותר הם נראים גוררים את החטופים לטנדר, כשהאחרונים מצליחים לעלות בקושי לרכב בשל פציעותיהם. מאוחר יותר נראים לוי וכהן שכובים על רצפת הטנדר, וגולדברג פולין נראה יושב בו, כשמעליהם גוהרים מחבלים חמושים. בשלב מסוים ידו של מחבל נראית מושכת בכוח בראשו של גולדברג פולין. בכל אותו זמן המחבלים צוהלים וצוחקים.

טל לוי, אחיו של אור לוי, סיפר כי "נחשפנו לסרטון בנובמבר וככה למדנו שאור נחטף בחיים". לדבריו, "מופעל מעט מדי לחץ על ממשלת ישראל". הוא מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר אתמול בריאיון לערוץ 14, כי יהיה מוכן ל"עסקה חלקית". "כלומר שלושת החטופים בסרטון לא נכללים בעסקה שנתניהו מדבר עליה", הסביר.

"חייבים לדבר על עסקה שתכלול את כולם ולא עסקה חלקית. את הצעירים, הגברים, החיילים, הנשים, וכמובן את החללים והנרצחים", הדגיש. "ואם לממשלת ישראל יש כוונות אחרות שיצאו לציבור ויגידו שהם לא מתכוונים להחזיר את כולם. גם לנו מגיעות תשובות.

"אנחנו צריכים לדעת אם נראה את אור", אמר, וסיפר: "אלמוג הבן שלו חוגג יום הולדת 3 מחר. בלי אבא שנחטף, ובלי אמא, שנרצחה. זה הסיכוי היחיד של אלמוג למשפחה, אם יחזירו את אבא שלו מהשבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully