וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם דקר כלב ברחוב, פצע את בעליו ונמלט מהזירה

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 8:50

על פי החשד, תושב בית שמש ניגש לכלב ודקר אותו, ולאחר מכן התעמת עם בעל הכלב ודקר גם אותו לעיני בת זוגו. האדם והכלב פונו שניהם לקבלת טיפול רפואי. זמן קצר לאחר שנמלט מהזירה, בלשי תחנת בית שמש איתרו את החשוד סמוך לביתו כשבגדיו מוכתמים בדם.

תיעוד ניסיון דקירת השוטר בירושלים, 7 ביוני 2024/דוברות המשטרה

ללא סיבה נראית לעין: אדם ניגש אמש (ראשון) לזוג שהלך ברחוב בבית שמש, דקר אדם וכלב ונמלט מהזירה. על פי החשד, אותו אדם, תושב העיר, בן 35, ניגש תחילה לכלב, דקר אותו וגרם לפציעתו, ולאחר מכן התעמת עם בעל הכלב ודקר גם אותו לעיני בת זוגו. הבעלים שנפצע בעימות פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, גם הכלב שנדקר עבר הליך כירורגי במרפאה וטרינרית.

החשוד במעשה יובא היום לבית המשפט לצורך דיון בהארכת מעצרו.

כלב שנפצע בתקיפת סכין בבית שמש. דוברות משטרת ישראל
הכלב שנדקר עבר הליך כירורגי במרפאה וטרינרית. הכלב שנפצע בתקיפת סכין/דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו למקום התחילו בבירור נסיבות המקרה ואיסוף ממצאים בזירה. בתום סקירות שארכו זמן קצר, בלשי תחנת בית שמש איתרו את החשוד סמוך לביתו כשבגדיו מוכתמים בדם. הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. לפי שעה, המניע לתקיפה האכזרית אינו ברור.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
כלב שנפצע בתקיפת סכין בבית שמש. דוברות משטרת ישראל
לפי שעה, המניע לתקיפה האכזרית אינו ברור. הכלב שנפצע בתקיפת סכין/דוברות משטרת ישראל

"מדובר במקרה חריג שבו אדם דקר כלב וגם את בעליו, לעיני בת זוגתו באכזריות", מסר רפ"ק אביעד בלמס, קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש. "מעשיו המסוכנים היו יכולים להוביל לפציעה חמורה הרבה יותר של האיש וכלבו. שניהם נזקקו לטיפול רפואי עם חתכים משמעותיים בגופם כתוצאה מפגיעות הסכין. שוטרי התחנה עצרו בתוך זמן קצר את החשוד במעשה, וכעת אנחנו פועלים להבין את מניעיו, להשלים את החקירה ולמצות עמו את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully