וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ישראלים נפצעו מפגיעת נ"ט במטולה: "ירי נפשע של חיזבאללה"

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 23:19

הישראלים נפצעו באורח קשה וקל-בינוני, והם פונו לביה"ח רמב"ם באמצעות מסוק. מדובר באזרחים שאתמול ביתם עלה בלהבות והיום הגיעו להוציא את מיטלטליהם מהבית. ראש מועצת מטולה, בעצמו השתתף בחילוץ: "אני מקווה שמישהו סוף-סוף יפנים את מה שקורה פה"

השריפה בעקבות ירי הנט על מטולה/מערכת וואלה

שני אזרחים ישראלים נפצעו הערב (ראשון) מפגיעת נ"ט במטולה, ופונו באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה וקל-בינוני. מדובר באזרחים שאתמול ביתם עלה בלהבות והיום הגיעו להוציא את מיטלטליהם מהבית.

ככל הידוע טיל נ"ט אחד נורה לעבר מבנה ואחד לעבר טרקטור ג'ון דיר של המועצה ורכב אזרחי שהיה צמוד אליו. "ירי נפשע של חיזבאללה לעבר אזרחים ומדינת ישראל ממשיכה לשתוק", אומר בעקבות האירוע הקשה ראש המועצה המקומית מטולה, דוד אזולאי שבעצמו השתתף בחילוץ.

"זה בעיני מאד חמור. אני מקווה שמישהו סוף-סוף יפנים את מה שקורה פה, שנצא לדרך חדשה, ומקווה שנדע ימים שקטים וטובים מאלה". קב"טית המועצה בדרך לבית החולים וכך גם בני משפחות הפצועים. "הולך לשטוף את הדם מהחילוץ, להחליף בגדים ולצאת בעצמי לבקר את הפצועים שלנו", אמר אזולאי.

שריפה שפרצה במטולה מפגיעות נ"ט, 14 ביוני 2024. מועצה מקומית מטולה, אתר רשמי
שריפה שפרצה מפגיעת נ"ט במטולה (ארכיון)/אתר רשמי, מועצה מקומית מטולה

מוקדם יותר היום נפצע באורח קשה לוחם צה"ל מנפילת כטב"ם סמוך לקיבוץ איילת השחר שבעמק החולה. זאת, בהמשך למטח שבוצע לאזור בשעות הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully