וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קנאות אובססיביות חולנית": הוארך מעצרו של תושב ירושלים החשוד בנסיון רצח אשתו

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 17:38

עם מעצרו של פרג התקבלו ביחידה החוקרת חומרים ועדויות מפורטות, כולל מכשירי האזנה ומעקב שהטמין בחפציה. בפתק שרשם במכשיר הטלפון, ומחק לאחר מכן, כתב "גדול עלי הניסיון הזה, אני לא מסוגל להתמודד היא לא רואה בעיניים פוגעת בי בלי רחמים"

תיעוד מעצר הרכב ותפיסת לבנות החבלה/דוברות המשטרה

בבית משפט שלום ירושלים הוארך היום (ראשון) בשישית מעצרו של אלי פרג, תושב ירושלים בן 49 החשוד בניסיון רצח של אשתו זאת לאחר שניסה להרעיל אותה באמצעות כדורי שינה וגרם לאשפוזה בבית חולים.

עם מעצרו של פרג התקבלו ביחידה החוקרת חומרים ועדויות מפורטות המצביעים לכאורה על קנאות אובססיביות חולנית מצידו כלפי אשתו כולל מכשירי האזנה ומעקב שהטמין בחפציה.

מעדות חדשה שנגבתה בימים האחרונים מחברו לשעבר, העיד המכר שנחקר תחת אזהרה שניתק עמו קשר בגלל מעשיו כלפי אשתו, בין היתר לאחר שנשלח לעקוב אחרי האישה וביקש ממנו כדורי שינה אותם נהג החשוד לשים למתלוננת בכוסות שתיה במטרה למנוע ממנה להגיע לעבודה ולשהות בחברת גברים.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. צילום: דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
מעצרו הוארך בארבעה ימים/עיבוד תמונה, צילום: דוברות משטרת ישראל

מפרטי החקירה עולה כי פרג חיפש במרשתת, לפני ניסיון ההרעלה לכאורה של אשתו, כתבה אודות גבר שהרעיל את בת זוגו באמצעות הזרקת נפט, בפתק שרשם במכשיר הטלפון ומחק לאחר מכן כתב "גדול עלי הניסיון הזה, אני לא מסוגל להתמודד היא לא רואה בעיניים פוגעת בי בלי רחמים".

במהלך דיוני הארכת מעצר בחודש האחרון הגיעו ילדיהם של בני הזוג ואביה של האישה וטענו כי הכתובת הייתה על הקיר וכי פרג במשך חודשים סימם את האם.

מעצרו של פרג הוארך בארבעה ימים לאחר שבית משפט קבע כי התחזק החשד לביצוע העבירות. באופן חריג ובשל היקף החומרים בתיק, בכוונת המשטרה והפרקליטות להגיש בקשת מעצר מעבר ל-30 ימים. סנגורו, עו"ד דניאל שימשילשווילי טען במהלך הדיון כי "מדובר באישה שככל הנראה צרכה בעצמה את הכדורים. החשוד טוען לחפותו מהיום הראשון. אם היו גובים עדויות מבני המשפחה שהם מן הסתם מכירים את האירוע ולא רק צד אחד יכול להיות שהיו בוחנים כיווני חקירה אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully