וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווח הירי הורחב: אזעקות בגליל התחתון באזור מפעל ביטחוני של רפאל; יורטה מטרה אווירית

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 12:42

על פי דיווח ראשוני, כטב"ם התרסק סמוך לאיילת השחר, כמה פצועים במקום. הירי התדיר לגליל העליון והמערבי התרחב גם לגליל התחתון, שם התרעה על ירי טילים ורקטות התקבלה בתשעה ישובים. תושבי האזור מדווחים על הדי פיצוצים על נפילת שברי ירוט ביובלים ותרדיון

חיזבאללה מרחיב את הירי: אזעקות הופעלו בגליל התחתון; תושבים מדווחים על הדי פיצוצים/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו היום (ראשון) בכאוכב אבו אלהיג'א, קורנית, שכניה, מנוף, יובלים, מרכז אזורי משגב, עצמון - שגב, רקפת ואזור תעשייה תרדיון, כולם באזור מרכז הגליל. לא דווח על נפגעים או נזק. תושבי האזור מדווחים כי שמעו הדי פיצוצים ועל נפילת שברי ירוט ביובלים ותרדיון. חיזבאללה הרחיב את טווח האש, ונקט בירי חריג לאזור בו נמצא גם מפעל ביטחוני של רפאל. בהמשך, צה"ל דיווח כי יירט מטרה אווירית מעל מכון לשם של החברה. על פי דיווח ראשוני, כטב"ם התרסק סמוך לאיילת השחר, כמה פצועים במקום.

חיזבאללה מרחיב את הירי: אזעקות הופעלו בגליל התחתון; תושבים מדווחים על הדי פיצוצים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חיזבאללה הרחיב את טווח האש. ירוט של כיפת ברזל בשמי הגליל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום, כטב"ם חצה משטח לבנון ונפל בבית הלל שבאצבע הגליל, אין נפגעים. במהלך האירוע, שוגר מיירט לעבר הכלי, והתרעה הופעלה מחשש לנפילת שברי יירוט, האירוע מתוחקר.

אמש, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה בכפר כילא ועמדת תצפית נוספת. בנוסף, הותקפה חוליית מחבלי חיזבאללה שזוהתה בא-טייבה על ידי כוחות מיחידה 869.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully