וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נערות מחדרה השתמשו בעדשות מגע צבעוניות - והגיעו לבית החולים עם כוויות

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 10:47

השתיים, שהזמינו את העדשות באינטרנט, אובחנו כוויות כימיות בעיניים. הן אושפזו לקבלת טיפול רפואי וכעבור 6 ימים הצליחו לפקוח את עיניהן לראשונה. "סבלנו מכאבים נוראיים ובקושי הצלחנו לישון ולתפקד. זה לא שווה את זה"

שתי צעירות נכוו בעיניים כתוצאה משימוש בעדשות מגע/בי"ח הלל יפה

שתי נערות מחדרה שהשתמשו בעדשות מגע צבעוניות שהזמינו באינטרנט - הובהלו בסוף השבוע לבית החולים "הלל יפה" שבעיר עם כוויות בעיניים. כמה שעות לאחר שהרכיבו את העדשות, החלו לדמוע, לסבול מכאבים חזקים וטשטוש בראייה עד כדי כך שלא יכלו לפקוח את עיניהן. הן הגיעו למרכז הרפואי הלל יפה ולאחר סדרת בדיקות אובחנו עם כוויות כימיות בעיניים. הן אושפזו לקבלת טיפול רפואי וכעבור 6 ימים הצליחו לראשונה לפקוח את עיניהן.

"שימוש אינו נאות בעדשות מגע יכול להיות מסוכן מאוד. לפני שמרכיבים עדשות מגע כדאי להתייעץ עם אופטימטריסט.ית מומחה או רופא.ת עיניים. לבנות היה מזל גדול שהגיעו בזמן לבית החולים ובאמצעות טיפול מקומי השתפרו מאוד והצלחנו למנוע את התדרדרות הפגיעה", סיפרו ד"ר דניאל וסרמן, מומחה לקרנית וד"ר פולינה איסקוביץ-אלבגלי, רופאה במחלקת עיניים.

ד"ר ראמז ברבארה, מומחה לקרנית במחלקת עיניים ב"הלל יפה", הוסיף: "השימוש בעדשות מגע לא מאושרות עשוי לגרום לכוויות חמורות בקרנית עד לכדי אובדן ראייה. במקרה זה הפגיעה הייתה בחלק החיצוני של הקרנית ובאמצעות טיפול הולם הצלחנו לעצור את התדרדרות הפגיעה. כעת השתיים מרגישות טוב ושוחררו לביתן, תוך המלצה להמשך מעקב".

אור וחן הודו לצוות הרפואי, והתריעו: "סבלנו מכאבים נוראיים ובקושי הצלחנו לישון ולתפקד. זה לא שווה את זה. עכשיו אנחנו מרגישות הרבה יותר טוב, אך עדיין סובלות מכאבים ורגישות בעיניים", מסכמות השתיים.

עדשות מגע. ShutterStock
עדשות מגע/ShutterStock
ד"ר פולינה איסקוביץ-אלבגלי, רופאה במחלקת עיניים, בי"ח הלל יפה. דוברות בי"ח, אתר רשמי
ד"ר פולינה איסקוביץ-אלבגלי, רופאה במחלקת עיניים, בי"ח הלל יפה/אתר רשמי, דוברות בי"ח
ד"ר דניאל וסרמן, מומחה לקרנית , בי"ח הלל יפה. דוברות בי"ח, אתר רשמי
ד"ר דניאל וסרמן, מומחה לקרנית , בי"ח הלל יפה/אתר רשמי, דוברות בי"ח

  • עוד באותו נושא:
  • בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully