וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'ט הציל נערה שניסתה להתאבד

26.3.2003 / 11:40

נערה מהדרום הודיעה לבחור במהלך שיחה באינטרנט: אני מתכוונת להתאבד; בסיוע חברת בזק אותרה כתובתה, וצוות רפואי נשלח למקום; היא נמצאה מעורפלת חושים במיטתה, לאחר שבלעה 30 כדורים


אתמול לפנות בוקר דפקו אנשי מגן דוד אדום על דלתה של משפחה בדרום, ובישרו לאשה המופתעת שעמדה בפתח כי ביתה מבצעת ברגע זה ניסיון התאבדות. כשנשאל למקור המידע, השיב הצוות כי מדובר בדיווח שהגיע מרשת האינטרנט. ב"ידיעות אחרונות" פורסם כי לאחר שגילתה שהתרופות של ביתה אכן נעלמו מהמטבח, מיהרה האשה ההמומה לפתוח לחובשים את הדלת. החובשים מיהרו לפרוץ את חדרה הנעול של הנערה, בת 19, ומצאו אותה שוכבת במיטתה מעורפלת חושים לאחר שבלעה 30 כדורים.

האירוע החל בסמוך לשעה שלוש לפנות בוקר. הצעירה ניהלה צ'ט עם גולש אינטרנט באחד מחדרי השיחות ברשת, ומסרה לו שבכוונתה להתאבד. למרבה המזל, הספיקה למסור לשותפה לשיחה את מספר הטלפון בביתה. הגולש, שהמשיך לשוחח עימה, התקשר במקביל לתחנת מגן דוד אדום באזור מגוריו.

בסיוע חברת בזק אותרה כתובתה של הגולשת ונשלחה ניידת למקום. שוטרים שהגיעו לדירתה השגיחו שהצעירה לא תקפוץ מהחלון, וצוות מגן דוד אדום פינה אותה לטיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully