וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים נגד נתניהו: "מה עשית השבוע? במקום פדיון שבויים סידרת ג'ובים לרבנים"

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 18:56

בהצהרה שמסרו משער בגין בקרייה, תקפו את התנהלות הממשלה ונתניהו בכל הקשור לקידום עסקת חטופים וניהול המו"מ. "אחרי שטירפדת שוב את העסקה בהצהרות מזיקות, אתה כנראה שמח שחמאס לא נתן עדיין תשובה חיובית". עינב צנגאוקר: "לא תהיה תקומה בלי ששלטון נתניהו ייפול".

משפחות חטופים נגד נתניהו: מה עשית השבוע? במקום פדיון שבויים סידרת ג'ובים לרבנים/רוני כנפו

משפחות חטופים נואמות היום (שבת) מול שער בגין בקרייה בתל אביב. אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שמת בשבי וגופתו בעזה מסרה כי "זהו היום ה-260 שבני משפחתינו מוחזקים בעזה לפני יומיים פורסם כי 50 בחיים. נתניהו לא רוצה עסקה. הדם על הידיים שלו. למה נותנים לחמאס לנהל להשבת כולם? זהו יושבים רגל על רגל ומחכים לחמאס".

"הזמן עובר, העסקה תקועה ונתניהו נותן לחמאס לנהל אותו במקום ליזום עסקה. במקום לעסוק בפידיון שבויים בממשלה עוסקים בפדיון ג'ובים לרבנים. הפתרון למשבר ההיסטורי שבו נתונה ישראל, עובר קודם כל בסיום המלחמה בדרום, כחלק מעסקת חטופים שתחזיר את כולם. כל עוד נתניהו חש יציב על כסאו לא תהיה עסקה, לא יהיה פתרון לצפון ולמדינה. לא תהיה תקומה בלי ששלטון נתניהו ייפול".

הצהרת משפחות החטופים 22 ביוני 2024. רוני כנפו
"לא תהיה תקומה בלי ששלטון נתניהו ייפול". הצהרת משפחות חטופים/רוני כנפו

דני אלגרט אחיו של איציק אלגרט נאם גם כן, כשהוא עונד טלאי צהוב על דש בגדיו עם הכיתוב "7.10", ותקף את רה"מ: "מה עשית השבוע אתה נתניהו כדי להציל חיים אחרי שהפקרת בשבעה באוקטובר? במקום להחזיר את החטופים, בחרת לעשות פוליטיקות קטנות וללבות את העימות עם ארה"ב. במקום לעבוד עם ארה"ב כדי להביא בדחיפות לעסקה שתציל חיים, אתה בוחר להתעמת איתם. במקום פידיון שבויים, פידיון ג'ובים לרבנים. במקום לחזק את מפקדי צה"ל בשעת מלחמה, אתה תוקף אותם.

"אחרי שטירפדת שוב את העסקה בהצהרות מזיקות, אתה כנראה שמח שחמאס לא נתן עדיין תשובה חיובית. כי החזרת החטופים משמעותה סיום המלחמה והליכה לבחירות, אתה בוחר להקריב את החיים של אהובינו בשביל ההישרדות הפוליטית שלך. אתה רוצה לקבור את החטופים", מסר אלגרט.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
הצהרת משפחות החטופים 22 ביוני 2024. רוני כנפו, צילום מסך
"בחרת לעשות פוליטיקות קטנות וללבות את העימות עם ארה"ב". דני אלגרט/צילום מסך, רוני כנפו

עינב צנגאוקר אמו של החטוף מתן צנגאוקר אמרה כי "כל עוד נתניהו חש יציב על כסאו - לא תהיה עסקה, לא יהיה פתרון לצפון, ולא יהיה פתרון למדינה. נתניהו מפקיר ומחריב בכל דקה שהוא על ההגה. ולכן, הציבור כולו חייב להתגייס בדחיפות להפלת נתניהו וממשלתו. לא תהיה עסקה ולא תהיה תקומה בלי ששלטון נתניהו ייפול. צאו לרחובות כדי להציל את החטופים ואת המדינה. נתניהו יכול להקיף את עצמו בחומות ושומרים, אבל זה לא יעזור לו - אנחנו לא נוותר.

עוד הוסיפה כי "חברי הקואליציה, המדינה נשרפת והחטופים נמקים, זו אחריות שלכם לעצור את הקריסה לתהום, לפני שלא תהיה דרך חזרה. וחברי האופוזיציה - זה הזמן שלכם לקרוא לעם ישראל לצאת בהמוניו, הגיע הזמן שתובילו אופוזיציה לוחמת ולא אופוזיציה אילמת, צאו לרחובות".

הצהרת משפחות החטופים 22 ביוני 2024. רוני כנפו
"כל עוד נתניהו חש יציב על כסאו – לא תהיה עסקה". עינב צנגאוקר/רוני כנפו

גם יפעת קלדרון בת דודו של עופר קלדרון נאמה ואמרה כי "אתמול פורסם בערוצי החדשות שישראל תכריז שהזרוע הצבאית של חמאס הוכרעה. איך אפשר להכריז על הכרעה, אם החטופים עדיין בידיים שלהם?"

בהמשך תקפה את ראש הממשלה ישירות ואמרה כי "נתניהו הוא המכשול לעסקה. נתניהו הוא המכשול למדינה. מדינה שבמקום לנצח - קורסת, והחטופים והחיילים משלמים במחיר דמים. הפתרון למשבר ההיסטורי שבו נתונה ישראל, עובר קודם כל בסיום המלחמה בדרום, כחלק מעסקת חטופים שתחזיר את כולם. זה יקרב אותנו לפיתרון גם בצפון. זה ירגיע את כל החזיתות. וזה יאפשר לצבא ולמדינה להתארגן מחדש, ולהתחיל להשתקם ולהתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully