וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני צעירים גנבו סולר מאתר בנייה בצפת

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 12:43

השניים נתפסו באתר בנייה בעיר, ולאחר ששינו את גרסתם, נעצרו בחשד לגניבת מיכל סולר. "במיכל הדלק על רכבם היה ניתן למלא סולר בשווי של כ-10,000 שקלים", מסר רס"מ רועי כהן, ראש צוות הסיור במשטרת צפת. "בעיר יש אתרי בניה גדולים המהווים מטרה לגניבות"

המאסר של שני הבדואים בצפת/ללא

גבר בן 26 ונער בן 16.5, תושבי הכפר טובא-זנגריה שבגליל, גילו טוב לב ולפי גירסתם הגיעו באישון לילה לאתר בניה בצפת כדי למלא את מיכל הסולר במקום, שתכולתו נגנבה. במשטרה מפקפקים בסיפור של השניים והם נעצרו. בתחנת המשטרה בצפת סבורים שהסיבה שהחשודים פרצו את גדר אתר הבניה והגיעו למיכל הסולר עם מכונית שעליה מותקנים מיכל ומשאבת דלק חשמלית, היתה בשל רצונם לגנוב סולר.

מעצר החשודים באתר בניה בצפת.21 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
"יש בעלי בית שמתלוננים ויש כאלה שמאיימים עליהם, לכן יעדיפו שלא להתלונן". הרכב בו השתמשו החשודים/דוברות משטרת ישראל

רס"מ רועי כהן, ראש צוות סיור בתחנת המשטרה בצפת אמר לוואלה כי "לפני יומיים הגיעה לתחנה קריאה בשעת לילה מאוחרת. צוות סיור שלנו הגיע לאתר בניה במתחם הפקולטה לרפואה בצפת, ובסיור נמצאה פירצה בגדר. השוטרים נכנסו והבחינו בשתי דמויות חשודות ליד רכב שעליו מותקנים מיכל דלק ומשאבת דלק חשמלית. השניים התעסקו עם מיכל סולר של אתר הבניה. בהתחלה אמרו שהם שייכים לחברת אבטחה ששומרת על אתר הבניה. לאחר מכאן שינו את גירסתם ואמרו שנשלחו למלא את מיכל הסולר באתר, משום שנאמר להם שגנבים רוקנו אותו מתכולתו".

"בצפת יש כעת אתרי בניה גדולים והם מהווים מטרה לגניבות, בין השאר גניבות סולר, שכבר קרו בעבר בעיר", המשיך רס"מ כהן. "בעזרת משאבה חשמלית, כמו שהיתה על הרכב של החשודים, אפשר לרוקן בתוך זמן קצר מיכל סולר גדול. מיכל הדלק על רכבם של החשודים היה בנפח של אלף ליטר, כך שתוך זמן קצר ניתן היה למלא אותו בסולר בשווי של כ-10,000 שקלים". לדברי כהן: "יש בעלי בית שמתלוננים ויש כאלה שמאיימים עליהם, לכן יעדיפו שלא להתלונן. אנחנו צריכים את שיתוף הפעולה של בעלי הרכוש. בכל מקרה אנחנו מגבירים את הסיורים באתרי הבניה כדי להמשיך ולמנוע מקרים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully