וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס ופגע מינית ב-13 נשים: כתב אישום הוגש נגד גבר שהתחזה למעצבת הלבשה תחתונה

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 15:51

הגבר נהג להצטרף לקבוצות וואטסאפ של נשים בשם בדוי - "יובל", במטרה לפתות אותן להעביר אליו תמונות אינטימיות, כדי לקחת חלק בפרויקט אופנה. פרקליטות המדינה הגישה נגדו כתב אישום, והוא נותר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד גבר בגין אינוס, מעשים מגונים במרמה, וזאת לאחר שהתחזה למעצבת להלבשה תחתונה ולצלם, ופגע מינית ב 13 צעירות. לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד נג'וא סלימאן מפרקליטות מחוז חיפה פלילי, האיש נהג להצטרף לקבוצות של נערות ונשים שמחפשות עבודה בקבוצות ווטסאפ, על מנת לאתר נערות ונשים, לפתות אותן במרמה כשהוא מתחזה למעצבת של בגדי הלבשה תחתונה. כמו כן, התחזה גם לצלם שעובד עם המעצבת בפרויקט צילומי הלבשה תחתונה. לבקשת הפרקליטות, הנאשם נעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

הגבר הציג מצג השווא לצורך פיתוי נערות ונשים ונהג לבקש מהן שיצטלמו ויעבירו אליו תמונות שלהן, כשהן לבושות בהלבשה תחתונה וכן תמונות חושפניות. הנאשם כתב לנשים: "במידה ואת מחפשת הכנסה גבוהה, אני יכולה להציע לך אפשרות להשתתף בפרויקט צילומי הלבשה תחתונה. הצילומים אינם מיועדים לפרסום. מדובר בצילומים לצורך מדידות קולקציה חדשה בלבד. השכר הנו בטווח של 200-400 ₪ לשעה. מספר המקומות מוגבל. מעוניינת שארשום לך פרטים נוספים?".

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
נהג להצטרף לקבוצות וואטסבאפ של נשים שמחפשות עבודה , ולפתות אותן במרמה. היכל המשפט בחיפה/אתר רשמי, ללא

על מנת לרכוש את אמונן של הנערות והנשים, ובמטרה להשיג את הסכמתן לשלוח אליו תמונות אינטימיות, התחזה הגבר לבחורה בשם "יובל", מעצבת הלבשה תחתונה. בחלק מהמקרים הוא אף ביקש מהמתלוננות לשלוח אליו תמונות של החזה ואבריהן המוצנעים וניהל איתן שיחות בעלות אופי מיני מובהק. הנאשם הסביר למתלוננות, שכאמור חשבו שהן מדברות עם בחורה, כי במהלך המפגש לצילומים יהיה מגע בגופן כולל מגע מינורי באיברן המוצנעים, וכי הכל יהיה באופן מקצועי.

חלק מהמתלוננות העבירו לנאשם תמונות שלהן בהלבשה תחתונה וכן תמונות שחושפות את איבריהן המוצנעים. חלק מהמתלוננות נפגשו עם הנאשם וסברו שמדובר במפגש לצורך צילומים במסגרת הפרוייקט. הנאשם ניצל את המפגש ואת אמונן של הנפגעות כי הוא עובד אצל אותה בחורה, לביצוע מעשים מיניים במתלוננות.

הידיעה מתפרסמת ללא שמו ותמונתו של הגבר כיוון שבאופן תמוה אסר את פרסומם הרכב סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט אבי לוי, השופטת עידית וינברגר והשופט ערן קוטון שהיה נחרץ ביותר בעניין. העניין אף תמוה ביותר, כיוון שבעת שנעצר בחשד לאינוס ומעשים מגונים בנערה אחת, פרסמה דוברות מחוז חוף של משטרת ישראל, כמתבקש ובהרחבה, את שמו ותמונתו של החשוד, שבעקבות כך אף התפרסמו ומתפרסמים בתקשורת. זאת כשבית משפט שלום נעתר לבקשת המשטרה ובמפורש התיר לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד "לצורך איתור נפגעות נוספות אשר נפלו קרבן למעשיו של החשוד ויוכלו לשפוך אור על החקירה".

בז'רגון בית משפט נוהגים לכנות סיטואציה מעין זאת "סוסים שעזבו את האורווה", כלומר אין טעם באיסור פרסום מה שכבר התפרסם. בנוסף, מהודעת הפרקליטות בעקבות כתב האישום עולה כי לכאורה פגע ב-13 צעירות, אך אולי יש עוד. אז, נמסר כי משטרת ישראל סבורה כי ישנן עשרות מתלוננות. לוואלה נודע כי פרקליטות המדינה שוקלת לערער על החלטת הרכב השופטים לאסור את הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully