וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נעצרו בעימות אלים בין יהודים וערבים בבית שאן

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 9:39

הקטטה התפתחה בשכונת נווה הנחל בעיר ככל הנראה בגלל סכסוך שכנים. העובדה שמדובר בקטטה בין ערבים ויהודים עוררה כעס, שלדברי עדי ראיה הביא לכך שתושבים מחוצה לעיר הגיעו להפגין מול הבית של הערבים, שם התפתח העימות. ראש העיר: "מתמודדים עם אתגר לא פשוט"

עימות אלים בין יהודים וערבים בבית שאן/ללא קרדיט

שוטרי תחנת בית שאן עצרו אמש (חמישי) שישה בני אדם שהשתתפו בעימות אלים בין יהודים וערבים. העימות החל בעקבות הפגנה מול בניין שבו מתגוררות משפחות ערביות שעברו בעבר מהשטחים אחרי ששיתפו פעולה עם ישראל.

ההפגנה נערכה אחרי שאמש היתה קטטה בין תושבים ערבים ויהודים בשכונת נווה הנחל בעיר. יש הטוענים שמדובר היה בריב בעקבות סכסוך שכנים, אבל העובדה שמדובר היה בקטטה בין ערבים ויהודים עוררה כעס בעיר וגם מחוצה לה.

לדוגמה, בפוסט שפורסם נכתב כי "יהודים עברו לינץ' על ידי חבורה של ערבים". בעמוד טלגרם שנקרא "בנצי גופשטיין-כהנא צדק!" נכתב אתמול: "לתושבי בית שאן האויב הערבי מרים את הראש פה בעירנו!! בזמן שחיילנו נלחמים בעזה ובצפון הערבים בבית שאן פוגעים בנשים והבחורים שלנו! אנחנו לא יכולים לשתוק!! אנחנו נעמוד ברחבת הפושכינה ונראה לאויב מי בעל הבית בארץ ישראל ובעיר בית שאן בפרט. ממש מבקשים לראות אתכם איתנו!! הערב בשעה 18:00".

עימותים בין יהודים וערבים בבית שאן, 20 ביוני 2024. לפי סעיף 27א', אתר רשמי
עימותים בבית שאן, אתמול/אתר רשמי, לפי סעיף 27א'

על פי עדי ראיה, לצד תושבים מהעיר ניצבו מול הבניין שבו מתגוררים ערבים גם אנשים שאינם תושבי העיר או הסביבה. בין הצדדים התפתח עימות אלים. כוח משטרה שהיה במקום עצר שישה בני אדם.

ראש עירית בית שאן, נועם ג'ומעה, כתב כי "בעקבות האירועים בנווה הנחל התנצלתי בפני חברי חיים ביבס וקטעתי את השתתפותי בישיבת הדירקטוריון של החברה למשק וכלכלה ואני בדרכי מאילת חזרה לבית שאן. היום היו אירועים לא פשוטים בנווה הנחל. אני מתכוון לסייר הלילה בשכונה ולוודא שכוחות השיטור העירוני והמשטרה ינכחו במקום גם בימים הקרובים. אנחנו מתמודדים עם אתגר לא פשוט אבל העיר בית שאן ידעה אתגרים בעבר ותוכל גם לאתגר זה. נעשה הכל על מנת להחזיר את הביטחון לשכונת נווה הנחל ולאפשר לתושבים לחיות שם בבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully