וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשוני: ישראלי כבן 70 הותקף בידי פלסטינים והגיע במצב קשה למעבר אליהו

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 19:09

הנהג, בן 70 מאזור דרום הארץ, הותקף על פי החשד, על ידי פלסטינים שגנבו את רכבו וברחו מהמהקום. עובר אורח שעבר במקום, הבחין בגבר והעביר אותו למעבר אליהו. שם טופל שהוא במצב קשה

בהמשך לגבר מחוסר ההכרה שהובא למעבר אליהו: פראמדיק מד"א רענן דגן/דוברות מד''א

ישראלי תושב הדרום כבן 70 נשדד היום (חמישי) והובא למעבר אליהו, בסמוך לאלפי מנשה, כשהוא במצב קשה וסובל מחבלות. עובר אורח שהבחין בו, לקח אותו למעבר. על פי החשד, הוא נשדד והותקף באלימות על ידי פלסטינים שגנבו את רכבו ונמלטו לכיוון קלקיליה. לאחר פעולות החייאה הוא הועבר לבית החולים מאיר בכפר סבא שהוא במצד קשה. כוחות צה"ל ומשטרה ונמצאים במקום ובודקים את נסיבות האירוע.

"חברתי לכוח רפואה צבאי שטיפל בגבר שהיה מחוסר הכרה במעבר", סיפר חובש מד"א שי כהן. "סיפרו לנו שהוא נשדד סמוך לנבי אליאס ורכב שחלף במקום וראה אותו עומד על הכביש הביא אותו למחסום. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים ממכשיר המפעם (דפיברילטור) ולאחר שליבו שב לפעום פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה כשהוא מונשם."

מעבר אליהו שבשומרון, שבו אירע ניסיון פיגוע דקירה. איחוד הצלה שומרון, איחוד הצלה
האיש הובא במצב קשה למחסום, ומשם פונה לבית החולים. מעבר אליהו/איחוד הצלה, איחוד הצלה שומרון

תופעת גניבות הרכב האלימות בשומרון על ידי פלסטינים הינה תופעה רחבה התגברה החודשים האחרונים אחרי רגיעה מסוימת בפרוץ המלחמה. מרבית המעורבים בגניבת הרכבים לא נתפסו, בין היתר, בשל היעדר מחסומים ובידוקים לנוסעים מקו התפר לשטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully