וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בצפת: זוג הצטלם בעירום בקברי צדיקים

26.3.2003 / 9:27

בתמונה נראית צעירה יושבת על קברו של הרב בעל ערבי נחל, כשהיא עירומה ואוחזת בספר תפילה; רבני העיר מציבים שמירה על הקברים כדי למנוע הישנות המקרה; ביום ראשון ייערך תיקון במקום

זקני צפת מתקשים לזכור סערה גדולה יותר מזו הפוקדת את העיר ואת קברי צדיקיה בימים האחרונים. מדובר בזוג צעירים, שהחליטו לקדש את יחסיהם בצורה שונה מהמקובלת - השניים הצטלמו בעירום חלקי בקברי הצדיקים במירון. בתמונה שפורסמה באתר האינטרנט "עדשה", מופיעה צעירה עירומה למחצה, כשהיא יושבת על קברו של הצדיק ואוחזת בידיה ספר תפילה ובקבוק אלכוהול.

הרבנים ועובדי המועצה הדתית בעיר לא יודעים נפשם מרוב בושה. לאחר דקדוק עמוק בפרטי התצלום, הגיעו למסקנה, כי התועבה התרחשה במערת הרב בעל ערבי נחל, שבבית העלמין העתיק בצפת. "איתרנו את המקום לפי התמונה באתר", סיפר ל"מעריב" הרב ישראל דרעי, מנהל המקומות הקדושים בצפון. "זה היה קשה, כי אין כיתוב", הוסיף.

דרעי הורה לאנשיו להגביר את הסיורים במקומות הקדושים בשעות אחר הצהריים והערב, כדי למגר תופעות מסוג זה. דרעי אמר כי מעולם לא חזה בסוג כזה של חילול קודש. "זה גועל נפש שלא היה כדוגמתו בכל ההיסטוריה", הזדעק.

ראש המועצה הדתית בצפת, שלמה חדד, סבור כי מדובר באופנה חדשה של צעירים המעוניינים לברוח מהשגרה. "זה מעשה אכזרי", קבע חדד. "תאר לך מה יקרה אם יסגרו את משרד הדתות? מי יפקח על מקרים כאלו?", שאל. "רדיו חיפה" דיווח אתמול, כי לפני שקיבל תשובה לשאלתו, מיהר חדד למשטרת צפת והגיש תלונה על חילול קברי צדיקים. ביום ראשון ייערך במקום תיקון מיוחד בהשתתפות עשרה רבנים. הם יבקשו את מחילתו של הצדיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully