וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת הלימודים 2023 היא שנת לחימה - וגם שנת לחימה במשרד החינוך

נהוראי סמימי

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 20:16

שנת לימודים 2023-2024 - אולי השנה הכי קשה בתולדות המדינה. התחלנו את השנה בכיף ואז פתאום, בום. ה-7 באוקטובר הגיע. אין ספק שהייתה שנה מאתגרת מורכבת, ועברנו אותה כמו גדולים - קרענו את עצמנו בשביל להצליח

בווידאו:"לא יזיזו אותנו מכאן": הרפתנים בעוטף עזה משתקמים אחרי 7 באוקטובר/אבי רוקח

שנת לימודים 2023-2024 - אולי השנה הכי קשה בתולדות המדינה. התחלנו את השנה בכיף ואז פתאום, בום. ה-7 באוקטובר הגיע. בתור תושב מושב שוקדה, קיבוץ בעוטף ישראל, לא ידעתי איך לעכל את היום הזה - וגם היום איני יודע.

פתאום תקופה של 4 חודשים שעברנו 6 מסגרות, תקופה של 4 חודשים שעברנו כמה בתים ומלונות בשביל שנרגיש ונהיה בטוחים, תקופה של 4 חודשים של אי למידה מוחלטת ועוד חודשיים של למידה חלקית בשנה כל-כך משמעותית וחשובה גם לעכשיו וגם לעתיד שלנו ושל כולם, תקופה של 4 חודשים שסוף-סוף נגמרה וחזרנו לבית שלנו עם החדר שלנו, המיטה שלנו ואפילו הכוס נס שלנו בבוקר.

נהוראי סמימי, תלמיד כיתה יא' בישיבת "בית יהודה" בעוטף עזה.. באדיבות המצולמים
נהוראי סמימי, תלמיד כיתה יא' בישיבת "בית יהודה" בעוטף עזה./באדיבות המצולמים

שנה של לחימה מול משרד החינוך שנקבל את מה שמגיע לנו בבגרויות. אמנם זה לא עבד, אבל לפחות אנחנו יודעים שניסינו. אין ספק שהייתה שנה מאתגרת מורכבת, אבל ברוך ה' עברנו אותה כמו גדולים. קרענו את עצמנו בשביל להצליח.

אבל בדיעבד, זה היה שווה את זה. עדיין יש מועדי ב' אבל גם את זה נעבור ובגדול. בע"ה מחכה בקוצר רוח לכיתה יב' בשנת הלימודים הבאה וללמידה רצופה - עם מסגרת אחת.

נהוראי סמימי, תלמיד כיתה יא' בישיבת "בית יהודה" בעוטף עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully