וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרטיסים במחיר פצצה": שני חשודים מכרו חבילות למשחקים בחו"ל - ונעלמו עם הכסף

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 15:37

במשטרה עצרו לאחרונה שני צעירים, קרובי משפחה, שחשודים כי הוליכו שולל חובבי כדורגל, הבטיחו להם חבילות שכללו טיסה, לינה בבית מלון וכרטיס כניסה למשחק כדורגל. אחרי שהתשלום הועבר להם, ניתקו מגע ונעלמו עם הכסף

תקציר יורו 2024: טורקיה - גאורגיה 1:3/ספורט1

לקוחות תמימים שהתפתו לקנות חבילות למשחקי כדורגל אטרקטיביים בחו"ל, נותרו בידיים ריקות, אחרי שכבר העבירו את התשלום עבור החבילות המיוחלות. במשטרה עצרו לאחרונה שני צעירים, קרובי משפחה, שחשודים כי הוליכו שולל חובבי כדורגל, הבטיחו להם חבילות שכללו טיסה, לינה בבית מלון וכרטיס כניסה למשחק כדורגל, ואחרי שהתשלום הועבר להם, ניתקו מגע ונעלמו עם הכסף.

רס"ב שניר הדרי, ראש צוות חקירה במחלק פשיעה מקוונת במחוז הצפוני של המשטרה, אמר כי "במשטרה התקבלו עשרים תלונות דומות שהיה להן קו משותף ובעקבות כך פתחנו בחקירה שבסימה עצרנו את שני החשודים". ש', תושב העמקים, שנפל קורבן לשני הנוכלים, סיפר לוואלה שלפני שנה הוא וחבר שלו ראו פרסום על חבילה "במחיר פצצה" כהגדרתו לחצי גמר ליגת האלופות. מדובר היה בדרבי של מילאנו- מילאן נגד אינטר מילאנו ועל פי הפרסום של החברה שנקראה "טראוול טוק" עלות החבילה עמדה על 2,800 ₪. "הם השתמשו בפרסומים משכנעים וגם התנהגו בצורה אמינה. הם גם לא גרמו לי להרגיש שהם לחוצים לבצע את העסקה ואמרו שיש תור ושהם עסוקים בעוד פניות ושיחזרו אלי.

התרשמתי שמדובר בעסק עם ניסיון", סיפר ש'. לדבריו "בפרסומים שלהם גם הראו לקוחות שלכאורה כבר טסו דרכם למשחקים בחו"ל ". לצורך הנסיעה המיוחלת למילאנו הוא וחברו לקחו חופש מהעבודה, אבל אחרי שהעבירו את התשלום התחילו בעלי החברה הפיקטיבית להמציא תירוצים שונים ולאחר כמה ימים ניתקו מגע וניסיונותיהם של ש' וחברו להשיג אותם, נכשלו.

חשד: מכרו חבילות למשחקים אטרקטיבים בחו"ל ונעלמו עם הכסף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשד: מכרו חבילות למשחקים אטרקטיבים בחו"ל ונעלמו עם הכסף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לדברי הדרי "שני החשודים השתמשו בתושב מרכז הארץ שעובד כשליח והעברות הכסף מידי הלקוחות הועברו אליו. הוא שימש רק צינור להעברות הכספים. הוא לדבריו לא הבין שהוא משמש את שני החשודים במעשי המרמה שלהם וקיבל מהם עמלות עבור העברות הכספים. בסופו של דבר הגענו לשני החשודים ובחיפוש שעשינו במכשירי הטלפון שלהם מצאנו ראיות שקושרות אותם לעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע והלבנת הון". לדבריו למשטרה הגיעו 23 תלונות מפי לקוחות שהעבירו לחשודים בסך הכל כמאה אלף ₪. הדרי אמר כי יתכן שיש עוד קורבנות שהולכו שולל ולא התלוננו במשטרה. את הדרבי של מילאנו ש' וחברו ראו בסוף בצפייה בטלוויזיה והוא מקווה שלפחות יקבל בחזרה את הכסף ששילם.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully