וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העוינות הצרפתית: העונש שהטיל סגן ראש עיריית י-ם על הקונסוליה בעיר - וההתנערות

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 22:08

אריה קינג הורה למנהל אגף התברואה בעירייה לא לפנות אשפה מהמתחם ולבצע גיזום, "לנוכח התנהלותו האנטי ישראלית של מקרון וההחלטות שהעביר שמטרתן לפגוע בישראל". לדבריו, "אסור לעמוד מנגד כשההחליט לעמוד לצד חמאס". מהעירייה נמסר כי היא "מפנה את האשפה מכל חלקי העיר"

בווידאו: סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג עוזר למשטרה לעצור מפגינים/צילום: ציפי מנשה - מגפון ניוז

סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק התברואה, אריה קינג, הטיל סנקציה חריגה ובזיארית, והנחה היום (שני) את מנהל אגף התברואה בעירייה שלא לפנות אשפה ממתחם הקונסוליה הצרפתית בעיר, וכן שלא לבצע עבודות טיאוט וגיזום צמחיה במדרכה בקרבת הקונוסליה, הממקומת בשכונת היוקרה ימין משה.

במכתבו לראש האגף גיל גורני, שנשלח עם העתקים לראש העיר, משה ליאון, ושר החוץ, ישראל כ"ץ, כתב קינג כי "לנוכח התנהלותו הבוגדנית והאנטי-ישראלית של עמנואל ז'או-מישל פרדריק מקרון, נשיא צרפת שהעביר החלטות בממשלתו שתכליתן ומטרתן לפגוע במדינת ישראל ובתעשיה הישראלית, אני מבקשך להורות לעובדי אגף התברואה של עיריית ירושלים להפסיק לאלתר את השירות של פינוי האשפה ממבנה הקונסוליה הצרפתית שברחוב פול אמיל בוטה".

קינג הוסיף במכתב כי "אבקשך להעביר לחברת גרינט שפועלת מכח הסכם מול עיריית ירושלים, הנחיה שלא לקבל למפעל גרינט שבאזור התעשיה עטרות, פסולת שמקורה מהקונסוליה הצרפתית. לסיום, אבקשך לוודא שעובדי העירייה שמנקים את רחוב פול אמיל בוטה, יימנעו מטאוט ומאיסוף פסולת, כמו גם גיזום עשביה במדרכה שמול שמקיפה את הקונסוליה".

סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג. מרים אלסטר, פלאש 90
הנחה את מנהל אגף התברואה שלא לפנות אשפה ממתחם הקונסוליה הצרפתית. קינג/פלאש 90, מרים אלסטר
הקונסוליה הצרפתית בירושלים. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
הקונסוליה הצרפתית בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

עוד ציין קינג במכתבו, "כעירייה של בירת ישראל, אסור לנו לעמוד מנגד ולעבור על החלטותיו של הנשיא הצרפתי שהחליט לעמוד לצדו של ארגון הטרור - חמאס, אסור לנו להבליג לנוכח החלטת ממשלת השמאל הקיצונית והפרוגרסיבית של צרפת שמבקשת לפגוע בתעשייה הישראלית ובחופש העיסוק והפרנסה של ישראלים רבים וביניהם ירושלמים רבים".

דוברות עיריית ירושלים: "עיריית ירושלים מפנה את האשפה מכל חלקי העיר על בסיס מקצועי ומעניקה שירות מיטבי לכלל תושביה". מבדיקת וואלה מול גורמים בעירייה עולה כי לסגן ראש העיר ומחזיק תיק התברואה אין כל סמכות לקבוע מדיניות בכל הנוגע לפינוי אשפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully