וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה הולך לצבא השמד": כתב אישום נגד תושב ביתר עילית שתקף חייל מילואים

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 22:06

לפי כתב האישום, נחמן מימוני תקף את הקורבן כשהמתין בתחנה בעיר בדרכו למילואים באמצעות אגרופים ובעיטות תוך שהוא שרוע על הרצפה. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו לאחר שהפר את תנאי השחרור אך נדחו. "אין זו הפעם הראשונה בה עומד המשיב בהליך פלילי", מסרו במשטרה

בווידאו: לוחמי חטיבת המילואים 14 השתלטו על מוצב פלסטין של ארגון הטרור חמאס/דובר צה"ל

יחידת התביעות המשטרתית הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד נחמן מימוני, בן 32 מביתר עילית בגין תקיפה ואיומים כלפי חייל תושב העיר. לפי האישום, לפני כשבועיים, המתין הקורבן, כשהוא לבוש במדי צה''ל וחמוש ברובה בתחנת הסעה בדרכו לשירות מילואים. הנאשם הגיע למקום עם אדם נוסף והחלו להתדיין עם המתלונן בנוגע לרבנים ושירות בצה"ל.

בשלב מסוים המתלונן עזב את המקום אך זמן קצר לאחר מכן הגיע הנאשם וקרא לעברו, "אשתך זונה מזדיינת עם רוסים. אתה הולך לצבא השמד", בתגובה, אמר המתלונן, "תשמע, אתה לא יכול לדבר ככה על אשתי ולא על הצבא, אין לך זכות". בתגובה אמר הנאשם "אני אזיין אותך" תוך שהוא תופס את החייל בזקנו ובשיערו, חנק ומשך אותו כלפי מטה.

הנאשם המשיך לתקוף את החייל באמצעות סטירות ואגרופים לפנים, הטיח אותו בגדר והפיל אותו לרצפה תוך שהוא מכה אותו באגרופים ובבעיטות כשהמתלונן שרוע על הרצפה. כתוצאה מהתקיפה האלימה, נגרמו למתלונן חבלות קשות בפניו ודם ניגר מאוזנו ומאפו.

ג'ויה סקפה-שפירא, שופטת בית משפט השלום ירושלים. ., אתר רשמי
ג'ויה סקפה-שפירא, שופטת בית משפט השלום ירושלים/אתר רשמי, .

במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, זאת לאחר שהפר את תנאי השחרור שנקבעו במהלך ימי החקירה אך נדחו. "אין זו הפעם הראשונה בה עומד המשיב בהליך פלילי לא הרתיעה אותו מלשוב ולבצע עבירות חמורות, ובייחוד כשמדובר בחייל מילואים שהיה בדרכו להגן על אזרחי מדינת ישראל בזמן בו המדינה שרויה במלחמה", אמרו במשטרה. שופטת השלום ג'ויה סקפה שפירא דחתה את בקשת המשטרה והורתה על שחרורו של החשוד למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully