וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה ילד עם אופי מושלם": בני משפחתו של סמ"ר צור אברהם שנפל בעזה ספדו לו

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 19:49

צור שירת בסיירת נח"ל ומילא במקצועיות רבה שורה של תפקידים בצוות. אתמול נפל בדרום הרצועה והובא למנוחות בחלקה הצבאית במודיעין. "הוא היה חבר טוב ונאמן, הדבק של החבורה", תיארו אותו. לדבריהם, "כשחזר הביתה במהלך השירות, הקפיד תמיד לעסוק בגמילות חסדים"

מפקד פיקוד הדרום : ״אתם מכים את חטיבת רפיח; הציווי שלנו זה להמשיך קדימה״/דובר צה"ל

"כשצור נכנס לבית, הבית מתמלא באור"- כך סיפרו היום (שני) בני משפחתו של סמ"ר צור אברהם, בן 22 ממודיעין מכבים רעות שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. הוא הותיר אחריו הורים, יפעת ושמיר, ואת האחים עדי, דן, רוני, גילי ויהודה. צור שירת בסיירת נח"ל ומילא במקצועיות רבה שורה של תפקידים בצוות, בהם קשר, מטוליסט ואחראי על רחפן.

"צור היה ילד עם אופי מושלם", תיארו. "הוא היה חבר טוב ונאמן, הדבק של החבורה ותמיד אבל תמיד במרכז העניינים. התכונה הבולטת שלו הייתה שמחת החיים. צור הלך תמיד עם חיוך ודאג שגם לסובבים אותו תהיה סיבה טובה לחייך".

צור הוא בוגר הישיבה התיכונית לפיד מודיעין ועם סיום לימודיו יצא לישיבת הסדר במעלות. בני משפחות מספרים שבזמן שנהג לחזור הביתה במהלך השירות הצבאי, למרות העייפות והעומס הוא תמיד הקפיד לצאת מהבית ולעסוק גם בגמילות חסדים. "הוא עשה זאת בשקט, בצניעות בלי לספר לאף אחד, רק לשם שמיים".

סמ"ר צור אברהם עם משפחתו. באדיבות המצולמים
סמ"ר צור אברהם עם משפחתו/באדיבות המצולמים
סמ"ר צור אברהם. באדיבות המצולמים
מילא במקצועיות את תפקידיו בצוות. סמ"ר צור אברהם/באדיבות המצולמים

ב-7 באוקטובר צור היה בבית הוריו. כשהבין את גדול השעה מיד יצא מביתו לכיוון עוטף עזה כדי לעזור להציל חיים. "הוא הגיע לעוטף ללא ציוד ובשל כך לא הורשה לצאת לקרב", סיפרו עליו. "צור - שהערכים עליהם גדל היו לעזור ולתרום - הצליח לאתר נשק וציוד ונכנס לסייע בלחימה למיגור האויב. לפני כשבועיים, במהלך הלחימה בעזה נפצע צור באורך קל בפניו ופונה לטיפול. הרופאים ביקשו מצור לנוח כמה ימים בבית אך לא קיבל את ההנחייה ואמר שאינו יכול להשאיר את החברים שלו - אחיו לנשק בעזה לבדם. עם זאת, שהה בבית בשבת ולאח מכן חזר לסיירת".

סמ"ר צור אברהם. באדיבות המצולמים
סמ"ר צור אברהם/באדיבות המצולמים

צור הובא אתמול למנוחות בחלקה הצבאית במודיעין. סיפרו עליו שהיה בן מסור להוריו, חבר יקר ואדם ברוך כישרונות שהשמחה והחיוך תמיד ליוו אותו. הוא יחסר מאוד לבני משפחתו האהובים ולמכריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully