וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית קריית שמונה זועם: "המחבלים חוגגים את החג ולנו אסור להפריע להם"

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 17:45

"ביומיים האחרונים היה כאן שקט יחסי בצפון, יודעים למה? כי חיזבאללה החליט שהוא לא יורה כי יש לו חג", אמר אביחי שטרן בכנס שיזמה קבוצת "המילואמניקים - דור הנצחון". "הם מחליטים מתי לירות ומתי להפסיק ואנחנו פועלים לפי החליל שלהם. הם לא מתחשבים בחגים שלנו"

בווידאו:נפילת רקטה בשדרות תל חי קריית שמונה, 14 ביוני 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"ביומיים האחרונים היה כאן שקט יחסי בצפון, יודעים למה? כי חיזבאללה החליט שהוא לא יורה כי יש לו חג. המחבלים חוגגים את החג, ואסור להפריע להם" - כך אמר היום (שני) אביחי שטרן, ראש עיריית קרית שמונה, בכנס שיזמה קבוצת "המילואמניקים - דור הנצחון" בסימן "תנו לצה"ל לנצח - לפני שמאבדים את הצפון".

בכנס השתתפו מאות מתושבי הצפון, אנשי מילואים, קצינים, ראשי רשויות ומכובדים נוספים. "הם מחליטים מתי לירות ומתי להפסיק ואנחנו פועלים לפי החליל שלהם. הם לא מתחשבים בחגים שלנו, אבל אנחנו מתחשבים בחג שלהם אז מה הפלא שהם לא מורתעים. במקום להכאיב להם היכן שצריך אנחנו מכילים ומגיבים", הוסיף שטרן.

לדבריו, "עוד מעט יחלפו 9 חודשים מאז תחילת המלחמה והמצב אצלנו כאן בצפון נהיה רק חמור יותר. מה אנחנו מבקשים בסך הכול? לחזור לבית שלנו? שאיום ה-7 באוקטובר יוסר מהצפון? זו בקשה מוגזמת? זה יותר מדי? אני חושב שזו המחויבות של מדינה לאזרחיה".

"המחבלים חוגגים את החג – ואנחנו לא מפריעים להם, מתחשבים בהם. אני איש ליכוד, אבל פירשו את השתיקה שלנו כחולשה – לא עוד"17 ביוני2024. אלי אשכנזי
"המחבלים חוגגים את החג – ואנחנו לא מפריעים להם, מתחשבים בהם. אני איש ליכוד, אבל פירשו את השתיקה שלנו כחולשה – לא עוד"17 ביוני2024/אלי אשכנזי

"שמונה חודשים ישבנו בשקט מופתי ונתנו גיבוי מלא. לא צייצנו גם כשהוציאו אותנו מהבתים, גם כשהתושבים שלנו סולקו מהדירות ששכרו, גם כשהילדים שלנו לא למדו. שתקנו ושתקנו והכלנו וכנראה שמישהו פירש את זה כחולשה. אבל לא עוד - לא נשתוק עוד", אמר ראש העירייה.

"אני אמנם איש ליכוד ואיש ימין, איש ארץ ישראל ואיש הצפון. איש קריית שמונה לפני הכול - אבל די לפחד, די לגמגום ודי להכלה. הגיע הזמן להכריע, להחזיר את הכבוד למדינה שלנו. הגיע הזמן לנצח, זה אנחנו או הם. אם ילד בקרית שמונה לא יכול לחזור הביתה, אז גם ילד בביירות צריך לחפש לו בית אחר. ואם אין שקט אצלי בבית, לא יהיה שקט גם בביירות".

עוד הוסיף: "באף הסדר שהיה חיזבאללה וממשלת לבנון לא עמדו, אז מה הטעם להגיע לעוד הסדר? כל הסדר אחר שיאפשר את נוכחות חיזבאללה בין נהר הליטני לגבול ישראל יהווה כניעה לטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully