וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 17 נעצר לאחר שתכנן לעבור לסומליה ולהצטרף לדעאש

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 15:24

שב"כ התיר לפרסום כי תושב ערה נעצר לפני כשלושה שבועות ונלקח לחקירה בגין עבירות ביטחוניות וכוונות להצטרף לדעאש. על פי החשד, סמוך למעצרו החל הצעיר לאסוף כספים והוציא דרכון זר כדי לבצע את המעבר

מעצר פעילי דעאש בירושלים/משטרת ישראל

בבית המשפט המחוזי לנוער בחיפה הוגש היום (שני) כתב אישום חמור נגד נער בן 17 וחצי תושב ערערה במשולש, המייחס לו עבירות ביטחוניות על כך שתכנן לצאת להילחם בסומליה ולהצטרף לדאעש. הצעיר נעצר בסוף חודש מאי על ידי שב"כ והיחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרת ישראל. בחקירתו עלה כי ביצע כבר פעולות שונות לטובת מימוש תוכניתו, ביניהן כתיבת צוואה ואיסוף כספים והוצאת דרכון זר. בנוסף, הצעיר עמד בקשר עם גורמים עוינים אינטרנט במטרה לקדם את תוכניתו ולהוציא אותה לפועל.

מסתערבי מג"ב איו"ש חיסלו חמוש עם ווסט צבאי ועצרו מבוקש בנפת טול כרם, 10 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
תכנן להצטרף ללחימה בסומליה בארגון בטרור דעאש. מסתערבי מג"ב ביהודה ושומרון/דוברות משטרת ישראל

לפני חודשיים, כוחות הביטחון עצרו פעיל דאעש בביתוניא בנפת רמאללה שתכנן להוציא פיגוע בטווח הזמן המיידי. מסתערבי מג"ב ירושלים, לוחמי צה"ל, מג"ב ירושלים והמערך האווירי של המשטרה נערכו הלילה לפעילות בהכוונה מודיענית של שב"כ.

הכוחות פעלו בצורה סמויה וגלויה וסגרו על המבנה בו נמצא המבוקש שניסה להימלט מהמקום ונעצר על ידי מסתערב מג"ב לאחר שניסה למשוך את נשקו. לאחר מכן, הועבר להמשך חקירה בשב"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully