וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית ברחוב ראשי בגבעתיים נפרצה 3 פעמים בתוך יומיים: "אין הרתעה"

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 14:36

תושבת העיר סיפרה בזעזוע איך פרצו גנבים לרכבה מספר פעמים, כשפעמיים מתוכן שכנה צפה בהם בשעת מעשה. המשטרה מצדה בוששה לבוא בכל אחת מהפעמים, והגנבים נמלטו, תוך שהם משאירים נזק. "זה קורה לכולם פה כבר תקופה. הילדים שלי מפחדים כי הם מבינים שהמשטרה לא עושה כלום"

בווידאו: מכונית ברחוב ראשי בגבעתיים נפרצה 3 פעמים - בתוך יומיים/באדיבות המצולמים

מזי קליין מגבעתיים התקשתה תחילה להאמין כשגנבים פרצו לה לרכב יום אחר יום, כבר בפעם השלישית. "למה המשטרה לא שמה מארב ותפסה את הגנבים בפעם השלישית?", ביקרה קליין בשיחה עם וואלה. "אם רק היו מגיעים שוטרים, הם כבר היו יכולים לתפוס אותם. הילדים שלי מפחדים לחזור הביתה כי הם מבינים שהמשטרה לא עושה כלום ואין להם ביטחון".

האירוע הראשון התרחש ביום חמישי האחרון, מספר חשודים הגיעו עם משבשי קליטה לרכבה של קליין ברחוב בורוכוב בגבעתיים. כשהגיעו לפתח הרכב בסביבות השעה 5:00, הם שברו את החלון וניסו להתניע אותו. לאחר שהשכן שמע רעשים מהרחוב, הוא יצא החוצה והבחין בהם בשעת מעשה. "עד שהשוטרים הגיעו הגנבים כבר הלכו", שיחזרה קליין. "אחרי שעברה שעה אני ישבתי במרפסת וראיתי בעצמי את הגנבים עוד הולכים ומסתובבים ברחוב".

גנבים פרצו לאותו רכב בגבעתיים 3 פעמים בתוך יומיים, יוני 2024. באדיבות המצולמים
הרכב של מזי קליין שנפרץ/באדיבות המצולמים

יום למחרת קליין קיבלה שוב שיחת טלפון במהלך הלילה והתוודעה מאיתורן כי זיהו שגנבים מנסים לפרוץ לה שנית לרכב. "לא הגיעה לפה ניידת, לא הגיע חוקר מז"פ, בכלל לא ראיתי שוטר. היה רק נציג של איתורן שהגיע אלי", היא טוענת. "הבן הקטן שלי כבר אמר 'אמא, תשימי שעון מעורר לשעה ארבע כי הגנבים בטח יגיעו שוב לגנוב את הרכב'".

ובנה של קליין לא טעה. באותו לילה הטלפון שלה שוב צלצל בשעה 00:30 ושכן סיפר לה שהבחין באדם חשוד יושב לה בתוך המכונית. "השעה 00:30 ואנשים יושבים לי בתוך האוטו! איך זה הגיוני?", אמרה קליין בזעם "אפילו השוטרים מזועזעים מזה כשהם מדברים איתי. אני כבר שלושה ימים בוכה. אנשים מזועזעים לשמוע את זה. צריך להבין שיש ילדות בנות 14 שבקרוב יסתובב בשעות האלה ברחוב במהלך החופש הגדול. הגנבים עושים את זה בכזו עזות מצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גנבים פרצו לאותו רכב בגבעתיים 3 פעמים בתוך יומיים, יוני 2024. באדיבות המצולמים
תיעוד של הגנבים מליל הפריצה/באדיבות המצולמים
גנבים פרצו לאותו רכב בגבעתיים 3 פעמים בתוך יומיים, יוני 2024. באדיבות המצולמים
הרחוב הראשי בגבעתיים בו נפרץ הרכב/באדיבות המצולמים

לאחר שהתקבל דיווח במשטרה, שוטר הגיע לזירה, קליין לא חסכה ממנו ביקורת. "זה נראה לך הגיוני שבשעה 12 וחצי בערב יושבים לי אנשים בתוך האוטו כשיש פה בני נוער מסתובבים? כבר אין מה לגנוב מהאוטו, הם שברו לי את כולו בפעם השלישית". השוטר השיב לה כי "מדובר באנשים חסרי מצפון", וזו השיבה: "זה לא קשור, זה כי הם לא מפחדים. אם הם היו מפחדים מהמשטרה, הם לא היו מגיעים בפעם השלישית".

לאחר ששיתפה את שאירע לה ברשתות החברתיות, קליין קיבלה תגובות רבות משכנים ששיתפו כי גם הם חוו ניסיונות פריצה רבים לרכביהם בשכונה. "זה קורה לכולם ברחוב כבר תקופה. כולם מספרים שניסו לפרוץ להם לרכבים, אז למה המשטרה לא שמה מארבים ומביאה ניידות נוספות? לצערי אני בטוחה במאה אחוזים שהגנבים עוד יחזרו לפה ויגנבו לי את הרכב".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מבצעת פעילות יזומה על בסיס יומי כנגד גניבות רכבים תוך מעצרם של חשודים. אודות המקרה המדובר, עם קבלת הדיווחים, המשטרה פתחה בחקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. החקירה עודנה מתנהלת במטרה להגיע לחקר האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully