וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור: "לנועה ארגמני אין תוכנית שיקום אחרי חזרתה מהשבי"

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 10:52

פרופסור חגי לוין השתתף בוועדה לביקורת המדינה והלין כי לממשלה אין כל תוכנית שיקום וטיפול בחטופים ששבו, ובבני משפחותיהם. יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי לוי השיב ואמר כי יפנה לשר הבריאות ויברר מדוע אין תוכנית כזו

לוחמי הימ"מ שהשתתפו במבצע חילוץ החטופים מדברים/ניב אהרונסון, דובר צה"ל

בפתח דיון הוועדה לביקורת המדינה בראשות, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור פרופסור חגי לוין הלין הבוקר (שני) כי לממשלה אין כל תוכנית שיקום וטיפול בחטופים ששבו ובבני משפחותיהם. "ביקרתי אמש אצל נועה ארגמני ונדהמתי שאין עבורה כל תוכנית שיקום. גם אחרי ההחזרה יש הפקרות", אמר בפתח הוועדה. יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי לוי הגיב לדברים ואמר: "אלו דברים חמורים. אפנה בדחיפות לשר הבריאות לברר מדוע אין תוכנית כזו".

רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
"אין תוכנית עבור החטופים שחזרו, ולא עבור בני משפחותיהם". נועה ארגמני ואביה/דובר צה"ל

נועה ארגמני נחטפה ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר יחד עם בן זוגה אבינתן אור. סרטון החטיפה שלהם בו נועה נראיתת כשהיא צועקת בפחד הפך לאחד מסמלי המלחמה. היא חולצה מהשובים שלה במבצע נועז של ימ"מ שב"כ וצה"ל במחנה הפליטים נוציראת, בו גם חולצו אלמוג מאיר ג'אן, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב. רב פקד ארנון זמורה קיפח את חייו במבצע.

לפני כשבוע, נועה ארגמני השתחררה מהמרכז הרפואי ת"א איכילוב לאחר שעברה סדרת בדיקות ומעקב רפואי ופסיכוסוציאלי. אימה ליאורה עודנה מאושפזת בבית החולים ועל כן נועה וקרוביה העבירו את חג השבועות בקרבת מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully