וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרי על הסלמה בצפון: התוקפנות של חיזבאללה מקרבת אותנו לסף

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 23:12

דובר צה"ל נשא הצהרה לתקשורת הזרה ברקע החשש הגובר ממלחמה מול לבנון. "שלוחות הטרור של איראן ממשיכות לגרור את האזור להרס. ישראל תמשיך להילחם נגד ציר הרשע של איראן בכלל החזיתות, בעזה ובלבנון", הצהיר. "לא ניתן ל-7 באוקטובר לקרות שוב באף אחד מגבולותינו"

תיעוד: תקיפות מטרות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון/דובר צה"ל

"התוקפנות של חמאס מקרבת אותנו לסף": כך, הצהיר הערב (ראשון) דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי על מלחמה מול לבנון, בהצהרה שנשא לתקשורת הזרה. "ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון מסלים את התקפותיו נגד ישראל. מאז שהחליט להצטרף למלחמה שהחל חמאס ב-7 באוקטובר, חיזבאללה ירה למעלה מ-5,000 רקטות, טילי נ"ט וכטב"מים חמושים מלבנון לעבר משפחות, בתים וקהילות ישראליות".

ההצהרה, שנישאה באנגלית, מגיעה ערב ביקורו של יועץ נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, עמוס הוכשטיין, לישראל - וזאת במטרה למנוע הסלמה בצפון.

"חיזבאללה מסכן את עתידה של לבנון, כדי שהיא תוכל להוות מגן לחמאס. מגן למחבלים של חמאס שרצחו קשישים, אנסו נשים, שרפו ילדים וחטפו יהודים, מוסלמים ונוצרים, במהלך הטבח שלהם ב-7 באוקטובר".

"כשאנחנו אומרים שלא ניתן ל-7 באוקטובר לקרות שוב באף אחד מהגבולות שלנו - אנחנו מתכוונים לזה. בצורה כזאת או אחרת - אנחנו נדאג לחזרה בטוחה של הישראלים לבתיהם בצפון ישראל. זה לא נתון למשא ומתן".

דניאל הגרי. דובר צה"ל
דניאל הגרי/דובר צה"ל

"שלוחות הטרור של איראן ממשיכות לגרור את האזור להרס. ישראל תמשיך להילחם נגד ציר הרשע של איראן בכלל החזיתות, בעזה ובלבנון, בזמן שאנו פועלים לקראת עתיד בטוח יותר למזרח התיכון".

הוא חתם את דבריו: "ה-7 באוקטובר לא יכול לקרות שוב - באף אחד מגבולות ישראל. על ישראל מוטלת החובה להגן על אזרחיה. אנו נמלא את החובה הזו - בכל מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully