וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מנסה לפגוע בליברמן? יו"ר ישראל ביתנו נפל קורבן להונאת ענק ברשת

אנה ברסקי

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 11:28

עמוד פייסבוק משונה פרסם הודעה ברוסית לפיה ליברמן יזם פרויקט השקעה ייחודי במשותף עם חברת "אנרג'יאן". במשרדו של יו"ר ישראל ביתנו מיהרו להכחיש כל קשר למודעה, "המודעה האמורה וכל המפורט בה הם שקר מוחלט. זהו Fake News שאין בו כל אמת"

ליברמן: "נתניהו רוצה לגרור אותנו עם המצב הזה עד הבחירות הבאות"/ערוץ הכנסת

ביום שישי האחרון, התפרסם בעמוד הפייסבוק בשם "phuc vinh", פוסט בשפה הרוסית, לפיו יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן יזם פרויקט השקעה ייחודי במשותף עם חברת "אנרג'יאן". פרויקט, שלפי הפרסום מטרתו לספק לישראלים נתיב השקעה בתחומי ההייטק.

כותבי הפוסט השתמשו בתמונה מזייפת של אתר החדשות ברוסית "וסטי" ושמו עליו קידום ממומן. פוסט זהה התפרס באותו היום גם בעמוד הפייסבוק Teejay Graphics. במקר הזה, כותבי הפוסט השתמשו בתמונה מזויפת של אתר החדשות "מיג ניוז", גם הוא - בשפה הרוסית, וגם כן מימנו אותו.

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 27 במאי 2024. ראובן קסטרו
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן/ראובן קסטרו

ביום שבת, דוברות מפלגת "ישראל ביתנו" הוציאה הכחשה לפרסום השקרי, ובעקבותיה שני אתרי החדשות "מיג ניוז" ו"וסטי" דיווחו כי אין להם קשר לפרסומים, וכי עמודי הפייסבוק השתמשו בלוגו שלהם במרמה. היום (ראשון), מפלגת ישראל ביתנו הגישה תלונה במשטרה נגד כותבי המודעות השקריות, שכן מדובר בעבירה פלילית הקשורה בהוצאת כספים בטענות שווא, תרמית ובהתחזות, והיא מצדיקה טיפול מיידי.

בתלונה שהוגשה למשטרה בעקבות בהונאה צוין כי "בעת האחרונה התפרסמה ברשתות החברתיות ידיעה שלפיה יו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן יזם פרויקט השקעה ייחודי במשותף עם חברת 'אנרג'יאן'. הפרויקט, על פי הפרסום, נועד לישראלים ומטרתו לספק לישראלים נתיב השקעה בתחומי ההייטק. המודעה האמורה וכל המפורט בה הם שקר מוחלט. זהו Fake News שאין בו כל אמת. המודעה התפרסמה בשפה הרוסית ונועדה, ככל הנראה, לגרום לישראלים דוברי השפה להאמין בה ולהעביר פרטים או אף כספים ליוזמי המודעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 20 בנובמבר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן/פלאש 90, יונתן זינדל

מפלגת ישראל ביתנו גם הוציאה מכתב למנכ"לית חברת פייסבוק, בבקשה להסיר את הפוסטים השקרים, ולנקוט בעדים נגד מפרסמי הפוסטים לצורך מניעת שימוש ברשת החברתית לרעה ועשיית דבר עבירה. ב"ישראל ביתנו" מעדכנים כי גם כעת הפוסטים המזויפים מסתובבים ברשת, לצד פוסטים מעמודים חדשים שעלו במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully