וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר גיא רופא, הגינקולוג המואשם בעבירות מין במטופלות - פותח מחדש את הקליניקה

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 20:08

רופא העביר למטופלותיו הודעה ובה הצהיר כי לאחר שנתיים ללא פעילות, יפתח מחדש את הקליניקה בשכונת רמת החייל שבתל אביב: "אשמח אם תחזרו להיות תחת טיפולי". ארגוני סיוע פנו למשרד הבריאות אבל שם לא ממהרים: "נלמד את כתב האישום". פתיחת משפטו צפויה בסוף החודש

בוידאו: ביהמ"ש הורה לשחרר את הגינקולוג גיא רופא ממעצר/צילום: שלומי גבאי

הגינקולוג ד"ר גיא רופא המואשם בעבירות מין במטופלות שוב פותח את הקליניקה ונשים שראו את המודעות שלו תמהות וזועמות. בהודעה למטופלותיו מהעבר מסר רופא אודות המרפאה שלו ברמת החייל שנפתחת מחדש, כך: "אחרי שנתיים לא פשוטות החלטתי (סוף סוף) לחזור לפעילות קלינית. אני יודע שהשארתי אתכן ללא מענה באופן פתאומי בשל נסיבות שלא בחרתי בהן ואני מתנצל על כך. אשמח אם תחזרו להיות תחת טיפולי, המרפאה פרטית ועלות ביקור 500 שקל".

באיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית זועמים. בתגובה מסרו: "עם החלטת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום, פנינו בדחיפות בימים האחרונים למשרד הבריאות בדרישה לשלול את רישיונו באופן מיידי. לשמחתנו, משרד הבריאות נעתר לבקשתנו, ולאחר שיקבל את העותק של כתב האישום, יפתח בהליך הראוי היחיד להסרת האיום מציבור המטופלות התלויות במערכת הבריאות בכל הנוגע לביטחון האישי שלהן מול אנשי רפואה".

דוקטור גיא רופא, רופא מתמחה מחיפה, אוגוסט 2011. ערן גילווארג
דוקטור גיא רופא, רופא מתמחה מחיפה, אוגוסט 2011/ערן גילווארג

לא כל כך מהר. במשרד הבריאות ששמע לפני שנתיים וחצי על החשדות שהובילו למעצרו ממנו אחר כך שוחרר, ובראשית יוני על כי הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום, לא ממהרים לשום מקום ואומרים שימתינו עד שימציאו להם אותו. רשמית מסרו לוואלה כי "בהתאם למדיניות משרד הבריאות, מיד עם קבלת העתק כתב האישום מהפרקליטות, התובע הראשי ילמד את פרטי כתב האישום ויחליט על הפעולה הנדרשת, ובכלל זה האפשרות להתליית או הגבלת רישיונו של הרופא לפי סעיף 44א לפקודת הרופאים. על פי החוק, לאחר שהתובע הראשי מגיש הבקשה, מתקיים דיון בפני ועדת משמעת בלתי תלויה שמגבשת המלצה למשנה למנכ"ל משרד הבריאות". הקראת כתב האישום צפויה בסוף החודש.

עו"ד ציון אמיר, המייצג את ד"ר גיא רופא, מסר לוואלה בתגובה לדברים כי "כל אדם נהנה מחזקת חפות ואני ממליץ לכולם לזכור זאת. מרשי ינהל את המאבק על חפותו אך ורק בין כתלי בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully