וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרשת החשוד באונס עזב את הארץ: "לא הוציאו לו איסור יציאה - והוא מטייל בעולם"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 21:47

דביר עדני, מפיק "מסיבות האהבה" החשוד בעבירות מין חמורות עזב את ישראל - לאחר ששוחרר ממעצר. זאת, לאחר שבעת שחרורו, במשטרה לא ביקשו מבית המשפט להטיל עליו צו עיכוב יציאה מהארץ. אחת המתלוננות נגדו: "מרגישה מושפלת ומפוחדת. המערכת בגדה בי"

דביר עדני עזב את הארץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר שכוכב הרשת ומפיק "מסיבות האהבה" דביר עדני נעצר בחשד לביצוע עבירות מין חמורות ובהן אף אונס במספר נשים ושוחרר לביתו - בימים האחרונים, עזב את הארץ, ואף תיעד זאת בצורה נרחבת בחשבון האינסטגרם שלו.

בעת שחרורו, במשטרה לא ביקשו מבית המשפט להטיל עליו צו עיכוב יציאה מהארץ, כך שלמעשה עדני יכול לנצל זאת על מנת לחמוק ממיצוי הדין נגדו. במידה ולבסוף יוגש נגדו כתב אישום והוא לא ישוב לארץ, המשטרה והפרקליטות יאלצו להפעיל מאמצים כדי להוביל להסגרתו.

מקרה שכזה אירע למשל כאשר סוכן הדוגמניות שי אביטל עזב את הארץ לאחר שזומן לחקירה בחשד לעבירות מין. לבסוף הוא נעצר עשרה חודשים לאחר מכן באמסטרדם, וזאת לאחר הליך משפטי מורכב של הסגרה בינלאומית.

עדני הוא כוכב רשת מוכר הידוע בעיקר כמי שניהל בעבר ליינים של "מסיבות אהבה" יחד עם גילי מוסינזון ולקח חלק בהפקת מסיבות במועדון הדאנג'ן. בנוסף הוא מתנדב כחובש בארגון איחוד הצלה. לאחר שהוגשו נגדו תלונות המייחסות לו ביצוע עבירות מין חמורות וביניהן אף אונס, נפתחה חקירה סמויה נגד עדני שנמשכה כשנה וחצי. כאשר עברה לשלב הגלוי, עדני נעצר ונלקח לחקירה.

דביר עדני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דביר עדני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעצרו הוארך מעת לעת והצטברו נגדו חמש תלונות שבחלקן נטען כי הוא שידל נשים יוצאות בשאלה לזנות בדירתו, כאשר סימם אותן בין היתר באמצעות הסם "דוקטור" והזמין גברים נוספים לבצע בהן אונס.

כפי שפורסם בוואלה, לפני ששוחרר למעצר בית, הסתמן כי דווקא תוגש נגדו בקשת מעצר עד תום ההליכים ובהמשך כתב אישום, אך גורמים המעורים הפרטים סיפרו לוואלה כי הפרקליטים שמלווים את תיק החקירה המליצו לבסוף לשוטרי תחנת בני ברק לשחרר את עדני לביתו בעקבות מה שנתפס כקושי ראייתי בחלק מפרטי החקירה.

מספר ימים לאחר מכן, בית משפט השלום בתל אביב אכן הורה על שחרורו של עדני למעצר בית וזאת בעקבות הסכמה בין המשטרה לעורכת הדין אבישג כהן שמייצגת את עדני מטעם הסניגוריה הציבורית. כחלק מהסכמה על שחרורו, במשטרה לא ביקשו להטיל עליו צו עיכוב יציאה מן הארץ כחלק מתנאים מגבילים. במקרה דומה בו שוחרר כוכב הרשת אלעד לוי שנעצר גם כן בחשד לביצוע עבירות מין, בית המשפט כן הטיל עליו צו עיכוב יציאה מן הארץ בעקבות בקשה של היחידה החוקרת.

"איך אמר לי חבר בשבוע שעבר- דביר, הם לא יודעים על מי הם נפלו", כתב עדני בתמונה שהעלה באינסטגרם. "יום אחד זה יקרה. אני רק אבקש מכל מי שאמר מילה, שיעמוד אחרי המילה שלו. כל מי שסיפר סיפור, שימצא בו הגיון או קמצוץ של אמת ואם לא, שיהיה מוכן לקחת אחריות. תקשורת, טוקבקיסטים, או סתם זבי חוטם שחרצו את דיני על המקלדת על סמך כתבה נוספת לרייטינג". עוד הוא הוסיף: "התקשורת כבר שפטה ותלתה אותי ככה בצורה שלא ממש הייתה לי הזדמנות להסביר את עצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עו"ד קרן ברק. עמיר צוק, אתר רשמי
עו"ד קרן ברק, המייצגת את אחת המטופלות/אתר רשמי, עמיר צוק

"מאז ששמעתי שדביר מסתובב בעולם, אני מרגישה מושפלת ומפוחדת", סיפרה לוואלה אחת המתלוננות. "אני מרגישה שהמדינה עושה ממני צחוק. מהיום שבחרתי להתלונן ולאחר שהמשטרה הודיעה על כך שתוגש הצהרת תובע, הייתי אופטימית וחשבתי שאקבל צדק. המערכת בגדה בי. אני מתחילה להבין שהמשטרה והפרקליטות לא מתייחסים אלי בכבוד וברגישות שמגיעים לי. לשמוע שדביר עדני חוגג בחו"ל בזמן שאני בגיהינום בגללו? זה בלתי נתפס".

מטעם עורכת הדין קרן ברק, שמייצגת ארבע מתלוננות בפרשה, נמסר: "אני המומה לדעת שמשטרת ישראל והפרקליטות לא הוציאו לדביר עדני צו עיכוב יציאה מהארץ והבחור מטייל בעולם. הייתי שמחה לדעת מה יאמרו למתלוננות אם מר עדני יחליט לברוח ולא לחזור לארץ ולהימלט מן הדין. נוכח החשדות הכבדים ומספר המתלוננות, מדובר בלא פחות מזלזול בוטה ברגשות קורבנותיו של עדני. פרקליטת מחוז תל אביב חייבת להעביר מסר של אפס סובלנות כלפי ידועני רשת החשודים בניצול מיני סידרתי של נשים ונערות ולעמוד מאחורי המתלוננות האמיצות".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונות במשטרה, נפתחה חקירה יסודית במסגרתה בוצעו מגוון פעולות, ביניהן איסוף ממצאים, ראיות, גביית עדויות וחקירת חשוד. אשר לתנאי שחרורו, יש לפנות לפרקליטות שכן עם סיום החקירה כלל הממצאים הועברו לעיון והחלטתם כמקובל".

תגובת הפרקליטות: "בדיון שחרורו של החשוד ממעצר הופיעה משטרת ישראל ותנאי השחרור המגבילים התבקשו על ידה".

מטעם עו"ד אבישג כהן שמייצגת את דביר עדני מטעם הסניגוריה הציבורית נמסר: "דביר היה עצור כחודש ובמשך כל חקירותיו הכחיש את החשדות. לאחר כחודש הוא שוחרר ואין כנגדו כל מניעה לצאת מהארץ. ההתעסקות בחופשותיו היא רכילות זולה ואנו מקווים שיאפשרו לו לחזור לחייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully