וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוואטספ לא שוכח: ניסה להציג אדם אחר כפדופיל - ונתפס

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 12:27

כתב אישום הוגש נגד אלמוג בוחבוט, בן 26 מפתח תקווה, לאחר שזייף התכתבות במטרה להכפיש את שמו של גבר אחר. בוחבוט אף הגיש נגדו תלונה שקרית במשטרה והציג את אותה שיחת מזוייפת כראיה לכאורה - אך הזיוף נחשף על ידי השוטרים והם איתרו את ההתכתבות המקורית

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

כתב אישום הוגש נגד אלמוג בוחבוט בן ה-26 מפתח תקווה, לאחר שזייף התכתבות וואטסאפ במטרה להכפיש את שמו של גבר אחר עמו שוחח בתור כך שניסה להציג אותו כפדופיל. לאחר מכן הנאשם אף הגיש נגדו תלונה שקרית במשטרה והציג את אותה שיחת מזוייפת כראיה לכאורה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין יוני חדד ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, הנאשם התחזה לבת 18 וניהל התכתבות בעל אופי מיני עם גבר זר בן 45. בהמשך הוא זייף את ההתכתבות ביניהם, כך שיראה כאילו הוא הציג את עצמו כנערה בת 13 בתחילת השיחה ביניהם. בעקבות תלונתו של הנאשם, נפתחה חקירה פלילית נגד אותו אדם, אך ככל שהתקדמה החקירה, הזיוף נחשף על ידי השוטרים והם איתרו את ההתכתבות המקורית.

לאחר הגילוי, מחלקת הסייבר בפרקליטות הורתה על סגירת התיק נגד אותו אדם והגשה במקביל של כתב אישום נגד המתלונן המקורי שהתגלה לבסוף כמבצע העבירה. כתב האישום מייחס לבוחבוט עבירות של זיוף בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות וידיעות כוזבות של פשע.

  • עוד באותו נושא:
  • כתב אישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully