וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד שובר לב: הלוחם שנפל ברפיח והתצפיתנית שנחטפה רוקדים ביחד

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 11:51

בסרטון שהופץ ברשת נראים סמל איתי עמר, שנפל באסון המר"ה ברפיח ולירי אלבג, התצפיתנית שנחטפה מבסיס בנחל עוז ב-7 באוקטובר, רוקדים ביחד במועדון קשישים במסגרת התנדבות מטעם התיכון בו התחנכו | תיעוד

איתי עמר חלל צהל עם התצפיתנית החטופה לירי אלבג במועדון קשישים בבש/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החלל והחטופה, רוקדים יחד: בסרטון מרגש שהופץ היום (ראשון) ברשת נראים סמל איתי עמר, שנפל באסון המר"ה ברפיח ולירי אלבג, התצפיתנית שנחטפה מהבסיס בנחל עוז במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר רוקדים ביחד מועדון קשישים בבאר שבע במסגרת התנדבות ב"מסע ישראלי". השניים הם בוגרי מחזור נ"ט בתיכון עמי אסף בבית ברל.

סמל איתי עמר ולירי אלבג. באדיבות המשפחה, דובר צה"ל
סמל איתי עמר ולירי אלבג/דובר צה"ל, באדיבות המשפחה

סמל איתי עמר נפל כאמור באסון הנמר"ה ברפיח לצד 7 לוחמי הנדסה קרבית נוספים. לדברי גורמי ביטחון, בניגוד למה שחשבו תחילה, לא ברור בשלב זה האם הנגמ"ש היה בתנועה או סטטי. כמו גם, נבדקת האפשרות לפיה דלתה האחורית של הנגמ"ש הייתה פתוחה או סגורה קודם לפיצוץ, היות ואחד מלוחמי הרכב הקרבי יצא או נכנס אליו.

"איתי היה ילד שמעלה לכולם חיוך, סיפר אוהד על חברו הטוב סמל איתי עמר בשיחה עם וואלה. "אתה לא יכולת להיות עצוב לידו. הוא היה נצמד אלייך כחבר ולא משחרר אותך עד שהוא העיף אותך למעלה וגורם לך לחייך. היה ממש בן אדם זהב. הוא היה ילד מאוד חברותי. איך שהגענו לתיכון הוא ישר התחבר לכל השכבה. כולם הכירו אותו והוא הכיר את כולם".

אוהד סיפר שלפני מספר שנים איתי התחיל להתעניין בספרות ומאוד נהנה מהעיסוק בכך. "היינו חוזרים מהצבא והוא היה מספר את החברים", הוא סיפר. "זה היה תחום עניין מאוד גדול שלו. הוא גם מאוד אהב לשמוע מוזיקה, בעיקר ים תיכונית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לירי אלבג בת ה-18 נחטפה בבוקר 7 באוקטובר. אמה שירה סיפרה כי הספיקה לקבל ממנה הודעה אחרונה בקבוצה המשפחתית ובה כתבה כי ירו עליה וכי היא לא נפגעה, אך מאז לא שמעו ממנה דבר. רק מאוחר יותר באותו ערב הם מצאו סרטון שהופץ בטלגרם ובו זיהו את בתה על ג'יפ בדרכה לרצועת עזה.

בחודש שעבר, פורסם תיעוד חטיפת חמש התצפיתניות מבסיס נחל עוז, בסרטון ערוך ומצונזר שאורכו 3:10 דקות. בו, נראית בין היתר גם אלבג ברגעי האימה הקשים לצפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully