וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבי קיבוץ מעגן מיכאל נפרצו, פרטי תושבים הופצו - תוך הקדשה לרפיח

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 11:37

אמש החלה קבוצת ההאקרים "חנדל'ה" בשיתוף פרטים אישיים של תושבי הקיבוץ, בהם טלפונים וכתובות מייל, תוך הקדשה לעיר העזתית. גם חברי הקיבוץ עצמם קיבלו מסרונים מהפורצים. מהקיבוץ נמסר לוואלה!: סוברים כי שרת הקהילה נפרץ, הגישה היא לפרטים מינימליים מאוד

בווידאו: מתקפת סייבר בבית החולים מעייני הישועה, הופסקה קליטת מטופלים/דוברות משרד הבריאות

קבוצת האקרים טוענת כי פרצה למחשבי קיבוץ מעגן מיכאל ושאבה מהם מידע רב, כשאמש החלה הקבוצה בשיתוף קבצים בהם פרטים אישיים של חברי הקיבוץ. זאת, תוך הקדשה לעיר העזתית רפיח.

בין היתר, הפיצה הקבוצה, המכנה את עצמה "חנדלה", על שם דמות קומיקס פלסטינית מוכרת, טלפונים וכתובות מייל של חברי הקיבוץ. בהמשך, גם התושבים עצמם החלו לקבל מסרונים מהפורצים.

הדמות חנדלה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דמות הקומיקס הפלסטינית "חנדל'ה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההודעות שקיבלו תושבי קיבוץ מעגן מיכאל. ללא קרדיט, אתר רשמי
ההודעות שקיבלו תושבי קיבוץ מעגן מיכאל/אתר רשמי, ללא קרדיט

מקיבוץ מעגן מיכאל נמסר כי, "לא התרחשה פריצה למחשבי הקיבוץ, אלא לאפליקציה חיצונית הנמצאת בשימוש חברי הקיבוץ (כמו גם ביישובים רבים אחרים). המידע שנחשף כולל שמות וטלפונים בלבד ואינו מכיל כל מידע אישי. מערכות המידע של מעגן מיכאל מוחזקות בסטנדרט אבטחה גבוה ביותר, ולא נפגעו באירוע".

מקהילה-נט נמסר: "בבדיקות שערכנו הסתבר כי לא היתה חדירה למערכת קהילהנט של הקיבוץ - אלא למשתמש בודד, והנ"ל נחסם מיידית על ידנו. בכל מקרה מומלץ להיות עירניים בימים הקרובים ולדווח לנו מיידית על כל ממצא חשוד. אנו ממשיכים בבדיקות עם צוות אבטחת מידע של החברה, כדי לוודא המשך שימוש בטוח במערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully