וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: שני לוחמי שריון במילואים נפלו בקרב ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 8:38

הנופלים הם לוחמי גדוד 129 בחטיבה 8 שבחיל, סרן (מיל') איתן קופלוביץ, בן 28 מהושעיה שבעמק יזרעאל, ורס"ב (מיל') אילון ויס, בן 49 מפסגות. בקרב בו נפלו, נפצעו קשה שני לוחמים נוספים. "כאב שמפלח את הלב, המילים נעתקות"

תיעוד ממצלמות הקסדה של סיירת צנחנים במבצע ארנון לשחרור החטופים/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הבוקר (ראשון) לפרסום את שמותיהם של סרן (מיל') איתן קופלוביץ, בן 28 הושעיה שבעמק יזרעאל, ורס"ב (מיל') אילון ויס, בן 49 מפסגות, לוחמי גדוד 129 שבחטיבה 8 בשריון שנפלו בקרב בצפון רצועת עזה במהלכו נפצעו באורח קשה שני לוחמים נוספים מהגדוד.

"כאב שמפלח את הלב", ספד לאלון אחד מקרוביו. "אלון ויס היקר, אבא, סבא, בעל, גיבור, לוחם, מחנך, מדריך טיולים, איש עשיה, איש תורה, חבר ואהוב. לפני כשבועיים זכיתי להשתתף במסיבת שבע הברכות אצלכם בבית. כמה אושר ושמחה היו", המשיך. "המילים נעתקות, הלב מסרב להאמין שאתה לא איתנו. מבטיחים לך שנעשה הכל לחזק את המשפחה הדואבת, לחבק את נטע והילדים ולהמשיך את הדרך שבה צעדת. תושבי פסגות והמון מעגלים שיצרת כואבים את לכתך היום. הלב כואב כואב".

לוחמי השריון שנפלו ברצועה. דובר צה"ל
אילון ויס ואיתן קופלוביץ שנפלו בקרב ברצועת עזה/דובר צה"ל

איתן קופלוביץ, תושב הושעיה. הותיר אחריו את רעייתו יעל ובנם הפעוט. "קהילת עמק יזרעאל כולה מרכינה ראש בעצב וכאב רב עם היוודע הבשורה הקשה על נפילתו של סרן (מיל') איתן קופלוביץ", נמסר ממועצה אזורית עמק יזרעאל בהמשך לבשורה. "בשעה קשה זו נבקש לחבק ולחזק את המשפחות ולהשתתף בצערן העמוק". הלוויתו תתקיים היום בשעה 17:00 ביישוב הושעיה.

גם חברו העיתונאי, דרור אידר, ספד לאילון. "אלון התנדב ללחימה מאז שמחת תורה בצפון. חזר הביתה לכמה חודשים ואז ירד לפני מספר שבועות לעזה. בן 49 (עוד מעט 50) היה בנופלו. איש חינוך ביישוב פסגות על גב ההר בחבל בנימין, באזור עי המקראית. אב לשבעה. לפני כשבועיים חיתן את בתו רחלי ובעוד שלושה שבועות היה אילון אמור להוביל את בתו הודיה אל החופה", כתב בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. "יהי רצון שנהיה ראויים למסירות נפשו למעננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully