וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בשקט בשקט, צה"ל מרחיב את קלף המיקוח נגד חמאס

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 9:47

צה"ל פועל להגדלת אמצעי הלחץ מול החמאס. בתוך כך, כוחות אוגדה 99 בפיקודו של תא"ל ברק חירם, פועלים בימים האחרונים להרחבת גודלו של "המסדרון" על ציר נצרים, זאת באמצעות הרס תשתיות טרור ומבנים שבחסותם פועלים מחבלים

תיעוד מפעילות צוות הקרב של חטיבת הנח״ל במרחב מסדרון מרכז הרצועה/דובר צה"ל

פרסום ראשון: בראשית המלחמה ביתר צה"ל את הרצועה לשני חלקים באמצעות השתלטות על שטח נרחב מהגבול הישראלי ועד לחופי רצועת עזה. בהמשך ביסס את ה"מסדרון", שטח שנסלל וטוהר ממטענים, מוקשים ומנהרות, והקים בו אמצעי ביטחון לבידוק האוכלוסיה, וזאת כדי לאתר מחבלים.

במקביל מונעים הכוחות שבמסדרון מפלסטינים לחזור אל בתיהם בצפון הרצועה, בדגש על העיר עזה, ובכך מייצרים לחץ ציבורי על הנהגת חמאס.

אוגדה 99 במרכז עזה. דובר צה"ל
"מונעים מפלסטינים לחזור לצפון הרצועה כדי להפעיל לחץ על חמאס". אוגדה 99 במרכז עזה/דובר צה"ל

משימות אוגדה 99 כוללות את אבטחת "המסדרון", שאליו מתנקזים צירים הומניטריים להעברת מזון למחסות. בין היתר הם מאבטחים מוצבים שנבנו במסדרון, וכן את הפעילות ההנדסית של צבא ארה"ב שבונה מזח צף.

לוואלה נודע, כי ביומיים האחרונים הגבירה אוגדה 99 את קצב הריסות המבנים ששולטים על מרחב "המסדרון", כולל תשתיות טרור ששרתו את כלל ארגוני הטרור, ובכך הגדילו את מרחב האבטחה מפני חוליות מחבלים שמנסות להגיע אל המרחב כדי לפגוע בחיילי צה"ל.

גורמי ביטחון הגדירו את פעולת הרחבת "המסדרון" כאחד מהנקודות שמפעילות לחץ על חמאס וכ"קלף מיקוח" במו"מ עתידי על "היום שאחרי" המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully