וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת התערוכה בצרפת: החברה המארגנת תערער על ההחלטה שאוסרת כניסת ישראלים

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 20:25

מנכ"ל החברה מסר במכתב שהחלטת ביה"מ, האוסרת כניסה של כל אדם הקשור לחברה ישראלית, בארץ ובחו"ל, חורגת מהחלטת הממשלה המקורית שמנעה הצבת דוכנים של חברות ישראליות בתערוכת הנשק אירוסאטורי: "החברה משתמשת באמצעים החוקיים המהירים ביותר כדי לערער על ההחלטה"

מרכז המבקרים של התעשייה האווירית/התעשייה האווירית

החברה המארגנת את תערוכת הנשק אירוסאטורי הודיעה היום (שבת) שתערער על ההחלטה למנוע כניסת ישראלים לתערוכה. במכתב שפרסם מנכ"ל חברת COGES, שארל בודואין, הוא מציין שבית המשפט הורה לחברה בהחלטה מאתמול לאסור השתתפות של עובדים או נציגים של חברות ישראליות בתערוכת הנשק אירוסאטורי, ולמנוע קידום של הפעילויות שלהם. בנוסף, לדבריו, החברה נדרשת להציג את הדרישה בכניסה לתערוכה.

"אנחנו רואים בכך החלטה החורגת מדרישת הממשלה שהתקבלה לפני שבועיים לאסור את הנוכחות של דוכנים של חברות ישראליות בתערוכה, בשל המצב הנוכחי", אומר בודואין במכתב, "מעתה והלאה, האיסור הזה הורחב לנציגי כל הלאומים העובדים עבור חברות ישראליות, שבסיסן בישראל או מחוצה לה, כולל מבקרים".

לדבריו, החברה משתמשת באמצעים החוקיים המהירים ביותר כדי לערער על החלטות אלה. עם זאת, הוסיף, הערעור לא יעכב את החלטת בית המשפט לעת עתה, ועל כן החברה לא תוכל להבטיח כניסה לישראלים ביום שני.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully