וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגי שבע המעצמות לישראל: הפסיקו לפעול להחלשת הרשות הפלסטינית

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 0:05

ההודעה המשותפת שפורסמה בסיום פסגת המנהיגים באיטליה כוונה לשורה של צעדים ששר האומר סמוטריץ' ביצע ושעלולים להביא לקריסת הרשות. "שמירה על היציבות הכלכלית בגדה המערבית קריטית לביטחון במזרח התיכון"

סמוטריץ' במסר לממשל ביידן: "ניכנס לרפיח ונפרק את חמאס, אין דרך אחרת"/מערכת וואלה!

מנהיגי מדינות ה-G7 - ארה"ב, קנדה, יפן, צרפת, בריטניה, גרמניה ואיטליה - הדגישו היום בסיום פגישתם באיטליה כי על ישראל לחדול מכל פעולה שמחלישה את הרשות הפלסטינית בגדה המערבית.

למה זה חשוב:

  • הודעת מנהיגי שבע המעצמות כוונה לשורה של צעדים ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' ביצע בשבועות האחרונים ושעלולים להביא לקריסת הרשות הפלסטינית.

מה הם אומרים:

  • "שמירה על היציבות הכלכלית בגדה המערבית הינה קריטית לביטחון במזרח התיכון", נמסר בהודעת מנהיגי שבע המעצמות.
  • מנהיגי מדינות ה-G7 קראו לישראל להבטיח את המשך ההתקשרות הבנקאית בין הבנקים בישראל לבנקים הפלסטינים בגדה, לשחרר את כספי המיסים הפלסטיניים שהוקפאו ע"י סמוטריץ' "ולהסיר או לשחרר" כל מכשול אחר כדי להימנע מהידרדרות נוספת של המצב הכלכלי בגדה המערבית.
sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
בצלאל סמוטריץ'. חיים גולדברג, פלאש 90
בצלאל סמוטריץ'/פלאש 90, חיים גולדברג
ביידן בהצהרה מיוחדת על עסקת החטופים, 31 במאי 2024. רויטרס
ביידן בהצהרה מיוחדת על עסקת החטופים, 31 במאי 2024/רויטרס

במוקד החדשות:

  • ההודעה החריגה של מנהיגי שבע המדינות מגיעה כמה ימים אחרי הפגישה בין שר החוץ של ארה"ב אנתוני בלינקן לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך דרשה ארה"ב שישראל תשחרר את כספי המיסים הפלסטיניים.

התמונה הגדולה:

  • מנהיגי מדינות ה-G7 הדגישו בהודעתם כי הם מתייצבים מאחורי מתווה עסקת שחרור החטופים והפסקת האש שהציג הנשיא ביידן במהלך נאומו לפני כשבועיים.
  • "אנחנו קוראים לחמאס לקבל וליישם את הצעת הפסקת האש באופן מלא שאינו משתמע לשתי פנים וקוראים למדינות בעלות השפעה על חמאס לסייע לוודא שהוא עושה זאת. אנחנו מברכים על כך שישראל קיבלה את ההצעה ומוכנה להתקדם בהתאם לה", נמסר בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully