וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה קייט מעדכנת במצבה: הטיפולים מתקדמים - אך עדיין יש סכנה לבריאותי

עודכן לאחרונה: 14.6.2024 / 20:25

קייט תצטרף לבני משפחת המלוכה על המרפסת בארמון באקינגהם בעת תהלוכה לכבוד יום ההולדת של המלך צ'ארלס מחר. היא ספרה שטיפולי הכימותרפיה שהיא עוברת נגד סרטן מתקדמים היטב: "יש ימים טובים וימים רעים, אני מתמודדת עם כל יום בנפרד", והודתה על הודעות התמיכה

קייט מידלטון חושפת כי חלתה בסרטן והיא עוברת טיפולי כימותרפיה. 22 במרץ 2024/רויטרס

הנסיכה קייט מבריטניה פרסמה הערב (שני) הודעה שבה היא אומרת שטיפולי הכימותרפיה שהיא עוברת נגד סרטן מתקדמים היטב. קייט הוסיפה כי "יש ימים טובים ורעים, אני מתמודדת עם כל יום בנפרד". לדבריה, הטיפולים יימשכו עוד כמה חודשים.

"אני נדהמת לחלוטין מההודעות המרגשות מהעולם כולו, זה מאוד משמעותי מבחינתי", אמרה מידלטון. לדבריה, היא מתכוננת להצטרף לבני משפחת המלוכה על המרפסת בארמון באקינגהם להופעה פומבית ראשונה מאז שהתחילה בטיפולים, במקביל למצעד לכבוד יום הולדתו של המלך צ'ארלס מחר. קייט הודתה שהסכנה לבריאותה עדיין לא חלפה.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם באוניברסיטת סנט אנדרו, סקוטלנד. מאי 2021. Chris Jackson - WPA Pool, GettyImages
קייט מידלטון והנסיך וויליאם באוניברסיטת סנט אנדרו, סקוטלנד. מאי 2021/GettyImages, Chris Jackson - WPA Pool

מידלטון חשפה כי אובחנה בסרטן והיא עוברת סדרת טיפולי כימותרפיה מניעתיים בסרטון שפורסם בסוף חודש מרץ, שבו היא נראית על ספסל מוקף בצמחייה. רעייתו של יורש העצר הבריטי, הנסיך וויליאם, סיפרה כי הגילוי התקבל כ"הלם מוחלט" וכי היא ובעלה "עושים כל שביכולתם כדי להתמודד ולנהל את המצב באופן פרטי".

"לקח לנו זמן להסביר הכל לג'ורג', שרלוט ולואי, בצורה ההולמת להם, ולהבטיח להם שאהיה בסדר", סיפרה על ההתמודדות עם שלושת ילדיה הצעירים. "כמו שאמרתי להם, אני מתחזקת מדי יום בכך שאני מתמקדת בדברים שעוזרים לי להחלים, במחשבתי, בגופי וברוחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully