וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה ילדי צריכים לראות אותי חוזר מהעבודה מדמם"?: נהג הותקף על ידי נוסע באום אל-פחם

עודכן לאחרונה: 14.6.2024 / 16:42

נוסע תקף את הנהג באגרופים משום שעצר מחוץ לשטח התחנה המרכזית בעיר, בגלל הצפיפות. "איזה חיית אדם תוקפת ככה עובד ציבור ועל מה? לא יודע אם אחזור להגה", התוודה הנהג. בארגון כוח לעובדים דורשים משרת התחבורה: הגנה על הנהגים והכרה אמיתית בהם כעובדי ציבור עכשיו

נהג אוטובוס הרביץ לנוסע שלחץ על כפתור ה"עצור" בתחנה הלא נכונה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נהג של חברת סופרבוס בקו 248 מערערה לאום אל פחם, הותקף אמש (חמישי) בתחנה המרכזית בעיר. בעת שהנהג נכנס למסוף כדי להעלות נוסעים, אחד הנוסעים שעלה צעק עליו על כך שנהגי אוטובוסים לא נכנסים לנתיבי הנסיעה. בשעות הערב בתחנה המרכזית בעיר קיימת אכן בעיית צפיפות בגינה מעלים לעתים נוסעים מחוץ למסוף. הנהג ביקש מהנוסע שינמיך את קולו ונענה בקללות. לאחר שביקש הנהג לעדכן את הסדרן כי הוא חש בסכנה, תקף הנוסע את הנהג באגרופים ונמלט מהמקום. הנהג פונה לטיפול רפואי עם חשש לשבר באף וכאבים בראשו ובגבו כתוצאה מנפילתו. תלונה תוגש במשטרת מגדל העמק.

נהג אוטובוס שהותקף באום אל פחם, 13 ביוני 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נהג אוטובוס שהותקף באום אל פחם, 13 ביוני 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנהג שהותקף מסר: "איזה חיית אדם תוקפת עובד ציבור ועל מה? על טענה שבכלל לא מופנית אלי. אנחנו מרגישים בחוסר הכבוד כלפי הנהגים יום יום. נוסעים מצפים שנשרת אותם 24 שעות. אהבתי לעבוד עם אנשים עד למקרה הזה. ניסיתי להסתיר את התקיפה מהילדים שלי, אבל שתי החולצות שלי ספוגות בדם. באיזה מקום עבודה אתה חוזר לילדים שלך ככה? כרגע, לא יודע אם אחזור להגה".

ראש העיר אום אל-פחם שוחח היום בטלפון עם הנהג והביע בפניו שאט נפש מהמקרה. אח"כ פרסמה גם העירייה הודעת גינוי פומבית שבה מסרה "התנהגות זו אינה מקובלת עלינו, גם מבחינה מוסרית ודתית, במיוחד כשאנחנו בימים של טרום חג הקרבן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נהג אוטובוס שהותקף באום אל פחם, 13 ביוני 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נהג אוטובוס שהותקף באום אל פחם, 13 ביוני 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איתי כהן, ראש ענף התחבורה בארגון כוח לעובדים מסר: "בעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית מאלצת לעתים נהגים להוריד נוסעים שלא כחוק ולשאת לבד באחריות, ומאידך להיחשף לתוקפנות מצד נוסעים. בכל מקרה, לא סביר שמשרד התחבורה והמשטרה מאפשרים את המצב שנהג ייחשף לאלימות ויספוג בדמו את התסכול על השירות".

כהן הוסיף: "אנו קוראים לשרה רגב להתפנות לרגע מהפוליטיקה, ולספק עכשיו לעובדי התחבורה הציבורית את ההגנה שלה הם זכאים, ולא ב-2025 כפי שהבטיחו במשרד. מדובר בחיי אדם. לצד זאת, חייבת להגיע הכרה אמיתית בעובדי התחבורה הציבורית כעובדי ציבור, וענישת התוקפים בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully