וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 צוותי כיבוי פועלים להשתלטות על שריפה נרחבת ביער ביריה

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 22:53

לוחמי אש מהמחוז הצפוני של כבאות והצלה לישראל, בסיוע כוחות נוספים מצה"ל, קק"ל ורשות הטבע והגנים, פועלים משעות הצהריים בכמה מוקדי שריפות מרכזיים ברחבי הגולן והגליל העליון. השריפות נגרמו כתוצאה מנפילות ויירוטים בשילוב עם מזג האוויר השרבי

15 צוותי כיבוי פועלים להשתלטות על שריפת יער נרחבת ביער ביריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לוחמי אש מהמחוז הצפוני של כבאות והצלה לישראל, בסיוע כוחות נוספים מצה"ל, קק"ל ורשות הטבע והגנים, פועלים משעות הצהריים בכמה מוקדי שריפות מרכזיים ברחבי הגולן והגליל העליון. השריפות נגרמו כתוצאה מנפילות ויירוטים בשילוב עם מזג האוויר השרבי. הכוחות פועלים תחת התראות על ירי טילים ורקטות, שמשוגרים כל העת על ידי חיזבאללה.

מכבאות והצלה לישראל נמסר כי במוקדי שריפות בקצרין וקדמת צבי הושגה שליטה מלאה. אולם בשעה זו, עדיין 15 צוותי כיבוי פועלים להשתלטות על שריפה נרחבת ביער ביריה. טרם הושגה שליטה באירוע ולוחמי-האש ימשיכו בפעולות הכיבוי אל תוך הלילה.

שריפה ביער ביריה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שריפה ביער ביריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במשטרה סיפרו מוקדם יותר כי במספר מוקדים השריפות שפרצו הביאו לסגירת צירים. גם נכון לשעה זו, פועלים שוטרי המחוז בשריפות באזור יער ביריה ובמספר מוקדים נוספים בגולן. "הכוחות מכווינים את התנועה ומבצעים סריקות באזורים השונים בעוד כוחות הכיבוי בסיוע גורמים שונים מסייעים בפעולות הכיבוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully