וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חיסול בן ה-15: ביהמ"ש גזר את דינם של בני משפחת אזבארקה

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 17:20

הנאשם המרכזי, מואמן אזברגה, ירצה 34 שנות מאסר. בנוסף אליו ירצו גם בני משפחתו תקופות מאסר ממושכות. בני המשפחה הואשמו במעורבות רצח הנער עמר אבו סעלוק, בן ה-14, בכביש 6 בשנת 2021 בעקבות סכסוך דמים בין משפחת אזברגה לאבו צעלוק וכנקמת דם על רצח אביהם

בווידאו: הארכת מעצר ל-4 בני משפחת אזבארקה החשודים במעורבות בחיסול בכביש 6/צילום: ניב אהרונסון

בית המשפט המחוזי מרכז הטיל היום (חמישי) גזר דין על שישה נאשמים ממשפחת אזברגה מלוד לאחר שהורשעו במעורבות רצח הנער עמר אבו סעלוק, בן ה-14, בכביש 6 בשנת 2021 בעקבות סכסוך דמים בין משפחת אזברגה לאבו צעלוק וכנקמת דם על רצח אביהם של חלק מהנאשמים.

הנאשם המרכזי, מואמן אזברגה, ירצה 34 שנות מאסר. אנס אזברגה ירצה 22 שנות מאסר. על הנאשמים חסן ומוחמד אזברגה נגזרו עונשים של 13 שנות מאסר. אחמד אזברגה ירצה 9 חודשי מאסר בפועל. על מחמד הוטלו 11 שנות מאסר ואילו על נאשם נוסף הוטלו 3 חודשי מאסר בפועל.

הנאשמים כפרו תחילה במיוחס להם בכתב האישום ובמשך תקופה ממושכת התנהלו בתיק דיוני הוכחות ארוכים ורבים, עד לקראת תום פרשת התביעה. בשלב זה, ובהמשך להליך גישור, הגיעו הצדדים להסדר טיעון, ועל בסיסו הורשעו.

זירת התאונה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים לכיוון צפון. 28 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
זירת התאונה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים לכיוון צפון. 28 בדצמבר 2020/אתר רשמי, -

לפי כתב האישום, החמישה ביצעו את הרצח בכביש 6 במהלכו פתחו בירי לעבר הרכב בו נסע עמר אבו סעלוק תוך כדי ליווי משטרתי, ונמלטו מהמקום.

קודם לאירוע בכביש 6, נרצח סלמן אזבארקה, אביהם של הנאשמים מואמן ואנס. לאחר הרצח הגיעו הנאשמים ובני משפחה נוספים לזירת הרצח וחשדו כי בני משפחת אבו סעלוק הם שביצעו את הרצח. אז, לפי כתב האישום, החליטו החמישה יחד עם בני משפחה נוספים לנקום את מותו של סלמן. לצורך כך, הם תכננו לבצע את הנקמה, הצטיידו בטלפונים ניידים, מכשירי קשר, כלי נשק וברכבים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully