וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בחיפה

עודכן לאחרונה: 14.6.2024 / 9:55

עלי מוסראתי בן ה-26 מלוד, נמצא ירוי ומחוסר הכרה ברכב האאודי שלו בשכונת קריית אליעזר בחיפה שם לאחרונה התגורר. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום. שוטרים שהגיעו פתחו בחקירת נסיבות האירוע, אספו ממצאים וסרקו אחר חשודים. לא דווח על מעצרים

זירת הרצח בקרית אליעזר, חיפה/ללא קרדיט

עלי מוסראתי בן ה-26 נורה היום (חמישי) למוות ברחוב אברהם לסין בעיר בחיפה. מוסראתי חיי עד לאחרונה בלוד ולאחר מכן עבר לחיפה, הוא נמצא מחוסר הכרה ברכבו. שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע ואיסוף ממצאים לרבות סריקות בזירה אחר חשודים.

סגן מנהל מרחב כרמל במד"א, שי מורדוך, ופרמדיק מד"א, חנן זוהר, סיפרו: "הפצוע היה מחוסר הכרה ללא סימני חיים עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הרצח בקרית אליעזר, חיפה. ללא קרדיט, אתר רשמי
זירת הרצח בקרית אליעזר, חיפה/אתר רשמי, ללא קרדיט

בעקבות ההודעה על מותו של מוסראתי, יוזמות אברהם עדכן את מניין הערבים שקיפחו את חייהם בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה ל-94, זאת לעומת 102 בתקופה המקבילה אשתקד.

הבוקר, נמצאה גולגולתו של רביע עראידה בן ה-43, תושב הגליל, בבסמת טבעון - על פי חשד ראשוני מדובר ברצח. הראש הכרות נמצא במקום על ידי עובר אורח, שהזעיק את כוחות משטרה לזירה. יתר חלקי הגופה אותרו במאגר צלמון, אגם שנמצא בגליל התחתון המערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully