וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר ממאסר והפר את תנאי ביהמ"ש: כתב אישום הוגש נגד עבריין מין ממעלה אדומים

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 17:01

דורון בן דוד ריצה 18 חודשי מאסר בגין עבירות מין כלפי קטינים. ביוני 2022 ביהמ"ש השית עליו הגבלות, ולאחר שחרורו איתר המפקח מיחידת "צור" - האמונה על פיקוח עברייני מין שהורשעו, את החשוד כשהוא מפר אותן. החוקרת רס"ר פרימן: "החשוד מפר ברגל גסה את תנאי הפיקוח"

בווידאו: 55 חודשי מאסר לפסיכולוג שהורשע בעבירות פדופיליה/יואב איתיאל

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד דורון בן דוד, בן 41 ממעלה אדומים, עבריין מין שהורשע בעבר בעבירות של מעשה מגונה בקטין, ניסיון ובעילת קטינה שגילה מתחת ל-14, פרסום והטרדה מינית, החזקת פרסום תועבה ועוד. בתום ריצוי עונשו בן 18 חודשים שנגזרו עליו 2021, הפר את תנאי הפיקוח שהשית עליו בית המשפט המחוזי ביוני 2022.

בתחילת החודש, דיווח למשטרה קצין פיקוח יחידת "צור" - האמונה על פיקוח כלפי עברייני מין מורשעים, כי מפוקח המצוי באחריותו שהוגדר עם רמת מסוכנות גבוהה כפי שנקבע על ידי הגורמים המוסמכים ובית המשפט, הפר את תנאי הפיקוח, כגון איסור יצירת קשר בכל אמצעי, התחברות, ו/או שהייה במחיצת קטינים, איסור גלישה בכל פלטפורמה חברתית, אתרי צ'אט, רשתות חברתיות ופורומים. לרבות וואטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק וטלגרם.

בנוסף, הותר לו להחזיק מכשיר בעל גלישה לאינטרנט רק בכפוף להתקנת חסם. איסור להחזיק תמונות של קטינים בלבוש חלקי ו/או עירום מלא, איסור צפייה ו/או החזקה של חומרים פורנוגרפיים וכן איסור על החזקת תוכנות לשיתוף קבצים. איסור עבודה, המאפשרת קשר ו/או קרבה לקטינים, וכן בעבודה המאפשרת גישה לאינטרנט ללא חסם.

פעילות מפקחי יחידת צור של שב"ס. דוברות שב"ס, אתר רשמי
פעילות מפקחי יחידת צור של שב"ס/אתר רשמי, דוברות שב"ס

בעקבות כך, נעצר בן דוד והובא לחקירה בתחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים. על פי החשד, חודש בלבד לאחר שסיים לרצות את תקופת המאסר כאמור, חשף המפקח כי החשוד מפר שוב את תנאיו.

יום לאחר שחרורו איתר המפקח במכשיר הנייד של בן דוד תמונות רבות של קטינים בלבוש חלקי. בנוסף, בביקורת שערך במקום עבודתו, סופרמרקט במישור אדומים, נמצא כי במקום מועסקים קטינים ועל כך לא הקפיד לדווח כמתחייב. כמו כן, בתחקורו עלה שהסיר את החסם במכשיר הסלולרי שלו בזמן שהותו במקום העבודה ובמהלך נסיעותיו בתחבורה ציבורית, לטובת צפייה בתכנים פורנוגרפיים, חלקם בעלי גוון פדופיליה, זאת לשם גירוי וסיפוק מיני.

במסגרת חקירתו בתחנת המשטרה הוארך מעצרו בימים האחרונים לטובת מיצוי חקירתו. לאחר שהושלמה, הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך בארבעה ימים נוספים, כלומר עד היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פעילות מפקחי יחידת צור של שב"ס. דוברות שב"ס, אתר רשמי
פעילות מפקחי יחידת צור של שב"ס/אתר רשמי, דוברות שב"ס

רס"ר אורית פרימן, חוקרת בתחנת לב הבירה מרחב ציון, אמרה: "למרבה הצער, החשוד מפר פעם אחר פעם ברגל גסה את תנאי פיקוח עברייני מין שהושתו כלפיו בביהמ"ש, כלא היה. הרי הן רק בראשית חודש מאי האחרון סיים לרצות תקופת מאסר בגין עבירות מעין אלו, לחובתו תנאי מאסר לו יחזור על מעשיו, אך מצידו - שב, עשה והפר פעם נוספת. שיתוף פעולה בין גורמי הפיקוח של יחידת "צור" של שב"ס ומשטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, הן הערובה ככל הניתן לאתר את אותן הפרות של מפוקחי מין באשר הם ומיצוי הדין עמם עוד בטרם יפגעו פעם נוספת בציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully