וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילים המעורבים בירי באזרח בעיר העתיקה בירושלים שוחררו ממעצר

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 17:27

במצ"ח החליטו לשחרר את 3 החיילים בתנאים מגבילים, וחברם האזרח שוחרר גם הוא. אלה התעמתו עם בעל חנות ובנו בעיר העתיקה, ובמהלך הירי פצעו את הבן באורח קשה, את האב ו-2 עוברי אורח. במשפחת הפצוע זעמו: "לאן הגענו? בנאדם יורה בגלל ויכוח. אם לא יטופל, נראה את זה שוב"

שני פצועים מירי בעיר העתיקה בירושלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלושת החיילים והאזרח המעורבים בתקרית הירי בעיר העתיקה בירושלים שוחררו היום (חמישי) ממעצר בתנאים מגבילים. בנוסף, דחה בית המשפט את הבקשה לעצור אדם נוסף אותו באירוע, שנפצע באורח קשה מהירי.

בתקרית שאירעה פרצה קטטה בין שלושה חיילים ואזרח לבין בעל עסק ובנו בעיר העתיקה. במהלכה ירה אחד החיילים, לאחר שלטענתו חש מאויים - ופצע את בנו של בעל החנות באורח קשה, ועוד שלושה אזרחים נוספים באורח קל.

זירת ירי בעיר העתיקה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע, אתמול/דוברות משטרת ישראל

שלושת החיילים נחקרו על ידי המשטרה הצבאית במהלך הלילה, כשלאחר מכן הוחלט לשחררם בתנאים מגבילים. החקירה תימשך.

עו"ד מוחמד מחמוד, סנגור המשפחה, שייצג את קורבן הירי שגם נגדו הוגשה בקשה להארכת מעצר, זעם על ההחלטה לשחרור החשודים במעורבות בירי: "לאיזה רמה הגענו? מה המסר לתושבי מזרח העיר? זה רק גורם לעוד אלימות ואנשים פה יתפוצצו כשככה מתנהגים", אמר. "בא בן אדם ויורה על ויכוח שהיה ביניהם, והם התחילו והתגרו. אם למשטרה יש אומץ שתציג את הסרטונים מהאירוע. ייעצתי למשפחה ללכת עם זה עד הסוף. לבקש חומרי חקירה ולהפוך כל אבן. אם זה לא יטופל נהיה עדים לעוד אירועי ירי בעיר העתיקה על אנשים שמתווכחים איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully