וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה לבחירת שופטים לא הצליחה למנות מועמד מוסכם לביה"ד הארצי לעבודה

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 13:41

הוועדה מינתה שופטים לבתי הדין לעבודה במחוזות השונים, אבל סביב מועמדותו של דורי ספיבק, מועמדה של לשכת עורכי הדין, לא היתה הסכמה, בדומה למועמדותה של של השופטת ג'ויה סקפה שפירא. שר המשפטים ושר העבודה ביקשו למנות שופט ערבי לתפקיד. איש לא מונה לבסוף

יריב לוין מסביר מדוע הוא אוהד דווקא את הפועל תל אביב/מתוך "פוליטיקה ב-90 דקות" של ערוץ הכנסת

הוועדה לבחירת שופטים שהתכנסה היום (חמישי) לישיבה בלשכת שר המשפטים בירושלים הודיעה על בחירה פה אחד במועמדים לבתי דין לעבודה במחוזות שונים.

ישיבת הוועדה לבחירת שופטים. מיכאל דימנשטיין לע״מ, אתר רשמי
ישיבת הוועדה לבחירת שופטים/אתר רשמי, מיכאל דימנשטיין לע״מ

לכהונת שופטת ב בבית הדין האזורי לעבודה בנצרת נבחרה הרשמת מירב ניר שלו.

לבית הדין האזורי לעבודה תל אביב - יפו נבחרו הרשם אביעד אברגיל, הרשמת רעות בגס, הרשמת עינת לסרי, עורכת הדין רונית סגל, הרשמת סימה קרמר ועורך הדין יוסף רחמים.

לבית הדין האזורי לעבודה באר שבע נבחרו הרשמת רעות אייד בזיני, עורכת הדין אביגיל בורוביץ, הרשמת אימאן נסראלדין ועורכת הדין רינת סיני אלוש.

לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים נבחרו עורכת הדין שמחה וייס, עורך הדין משה וילינגר, עורכת הדין חני טל- פרימור והרשמת אסתר שחור.

מהוועדה נמסר שממלא מקום נשיא בית המשפט העליון השופט פוגלמן וסגן ראש הממשלה ושר המשפטים חה"כ לוין בירכו את כל המועמדים אשר נבחרו ואיחלו להם הצלחה רבה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
יריב לוין בישיבת הממשלה 10 בספטמבר 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
יריב לוין בישיבת הממשלה 10 בספטמבר 2023/פלאש 90, חיים גולדברג

על אף שמדובר במינוי שופטים לבתי הדין לעבודה, שסביבם המחלוקת קטנה יותר, גם ישיבה זו לא עברה על מי מנוחות. עיקר המחלוקת היתה סביב שופט בית הדין לעבודה בתל אביב דורי ספיבק, שהיה אמור להתקדם לבית הדין הארצי לעבודה. ספיבק נחשב לשופט מוערץ מאוד, אך כפי שציין בפני חבר בוועדה, מאחר שהפך להיות מועמד של הלשכה, כמו השופטת ג'ויה סקפה שפירא, הוא לא ימונה. ואכן, בדיון היום, שר המשפטים יריב לוין ושר העבודה, שנוכח בישיבות אלה, יואב בן צור, רצו למנות את כאמל אבו קאעוד. לדבריהם, מעולם לא היה שופט ערבי בבית הדין הארצי לעבודה, והם ביקשו לגוון אותו. השופטים חברי הוועדה, נציגות לשכת עורכי הדין וח"כ קרין אלהרר רצו במינויו של ספיבק, וזה הספיק לגרום לכך שלא ימונה איש לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully