וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לתושב ירושלים לפרוץ לחנות - ולהשחית פאות בשווי מאות אלפי שקלים?

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 15:20

תושב ירושלים תועד פורץ לחנות בעיר ומשחית עשרות של פאות. לטענת המשטרה הסיבה לאירוע נובעת דווקא מאמונתו של האדם, האוסרת על שימוש בפאות בקרב נשים חרדיות. חקירתו הסתיימה והוארך מעצרו

תושב ירושלים פרץ לבית עסק לפאות/דוברות משטרת ישראל

מה גורם לאדם לפרוץ לחנות פאות להשחית עשרות? זו השאלה שמטרידה את חוקרי משטרת ירושלים. הסיבה: אמונתו אוסרת על שימוש בפאות בקרב נשים חרדיות. הנאשם, תושב ירושלים תועד כשפרץ לחנות, ריסס את הפאות בצבע וגזר אותן. לאחר שביצע את זממו, נמלט מהמקום. כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגדו על פריצה והשחתת רכוש - בשווי כחצי מיליון שקלים.

לפני כשלושה שבועות, בתאריך 24 במאי, הוגשה תלונה למשטרה בעקבות פריצה לעסק בירושלים וגרימת נזק בשווי כספי רב. המשטרה פתחה בחקירה לזהות ולאתר את החשוד, אשר תועד במצלמות האבטחה המותקנות במקום. במסגרת החקירה נעצר הנאשם, תושב ירושלים בן 43.

תושב ירושלים פרץ לבית עסק לפאות. דוברות משטרת ישראל
״הנאשם פעל ככל הנראה ממניעים אידיאולוגים". תושב ירושלים פרץ לבית עסק לפאות/דוברות משטרת ישראל

"הנאשם פעל ככל הנראה ממניעים אידיאולוגים שבהם הוא מאמין, האוסרים על שימוש בפאה בקרב נשים חרדיות", כך מסר סנ"צ ליאור בן שלום, קצין החקירות והמודיעין בירושלים. "הוא ביצע מעשים פליליים בכך שפרץ לבית עסק והסב נזק משמעותי במקום". בימים האחרונים חקירתו הסתיימה והיום, הגישה נגדו המשטרה כתב אישום, לצד בקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully