וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר נגד נתניהו על רקע המצב בצפון: "אתה כבר לא יכול להתחבא מאחורי גנץ ואיזנקוט"

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 22:32

השר לביטחון פנים תקף את ראש הממשלה על כך שמידר אותו מההתייעצות הביטחונית שקיים הערב. "נגמרו התירוצים", אמר בן גביר. הוא שיבח את החיסול של בכיר חיזבאללה, אבל לדבריו: "על מאות טילים לא מגיבים בפעולות כירורגיות"

בן גביר לבן דודה של החטופה כרמל גת בכנס מוניאקספו : "תפסיק להיות שמאלן"/לפי סעיף

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר הערב (רביעי): "נתניהו שוב מכנס 'התייעצות ביטחונית'. כל הכבוד על החיסול בלבנון, אבל על מאות טילים לא מגיבים בפעולות כירורגיות. אין ספק שהנוהג המגונה של ראש הממשלה למדר אותי מדיונים ביטחוניים 'הוכיח את עצמו' באירועי השבעה לאוקטובר... נתניהו - נגמרו התירוצים. אתה ראש הממשלה, ואפילו להתחבא מאחורי גנץ ואייזנקוט אתה כבר לא יכול".


ביום ראשון התייחס בן גביר להודעתו הצפויה של השר בקבינט המלחמה בני גנץ על פרישה מהממשלה. "לאחר עזיבתו אדרוש מנתניהו שהכוח שלנו יבוא לידי ביטוי, לא כמו שהיה עד עכשיו", אמר בוועידת מרכז השלטון המקומי. "הסכמנו שהוא ייכנס לממשלה, וחשבנו שהוא בא ליצור אחדות, אבל בפועל הוא בא כדי ליצור כאוס ולקדם את האג'נדה הפוליטית שלו. אני אומר לו - בני, לך לשלום. אם מביאים עסקה מופקרת ומרימים דגל לבן - אני לא שם. אני שמח שכרגע אנחנו לא במצב הזה, ושאין עסקה מופקרת. אחרי שהם יצאו, אני אעדכן מה הדרישות שלי."

איתמר בן גביר  בכנס רשויות מקומיות 2024, אקספו תל אביב 09 ביוני 2024. ראובן קסטרו
איתמר בן גביר בכנס רשויות מקומיות 2024, אקספו תל אביב 09 ביוני 2024/ראובן קסטרו

באותה הזדמנות אמר בן גביר: "החזון שלי זה לכבוש את עזה ומלחמה עם חיזבאללה. במשך שנים לפני 7 באוקטובר אמרתי 'בואו נפציץ את עזה, וביקשתי לעצור את כניסת העזתים לישראל. את עזה צריך לכבוש. גם עם חיזבאללה צריך להילחם, כי אין ברירה. השלינו את עצמנו מספיק עם הסכמי שלום והתנתקות, רק עם מלחמה אפשר לנצח אותם. אנחנו עדיין לא עושים את הכל. אנחנו צריכים לעצור להם את הדלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully